شنبه 14 مهر 1403

محمد فرازمند

محمد فرازمند

خبرگزاری ایسنا

محمد حسن شیخ‌الاسلامی معاون وزیر امور خارجه ایران در حاشیه مجمع دیپلماسی آنتالیا به صورت جداگانه با وزیران امور خارجه عراق و اکوادور دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری ایسنا

محمد حسن شیخ‌الاسلامی معاون وزیر امور خارجه ایران در حاشیه مجمع دیپلماسی آنتالیا با وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر امور خارجه و رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران برای شرکت در دومین نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا به ترکیه سفر کرد.

خبرگزاری ایسنا

فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی مراسمی از سوی سفارت کشورمان در ترکیه گرامی داشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهم‌ترین سرتیترهای صفحه‌های اقتصادی مطبوعات 18 دی در ابتدای هر دهه در نیم قرن گذشته از این قرار بوده است:

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با اشاره به نگاهی که در ترکیه نسبت به تبریز وجود دارد، گفت: متاسفانه این نقش مهم به درستی در ایران منعکس نشده است و باید در سطح ملی به این موضوع تاکید شود تا نقش تبریز در روابط ایران و ترکیه در همه جوانب برجسته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفر وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه به باکو و دیدار با " الهام علی اف" و دیگر مقامات جمهوری آذربایجان بازتاب گسترده در رسانه های این کشور داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر روز گذشته حسین امیر عبداللهیان و هیات همراه به باکو و دیدار با رییس‌جمهور و دیگر مقامات جمهوری آذربایجان بازتاب گسترده در رسانه‌های این کشور داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سفیر ایران در ترکیه، با اشاره به دیدار قالیباف با اردوغان در ترکیه و هدایای تبادل‌شده بین این دو مقام عالی‌رتبه ایرانی و ترک، گفت: تبادل هدایا و آثار هنری، عرف متداول در ملاقات‌های مقام‌های کشورهاست. هدیه آقای اردوغان نیز یک قطعه از صنایع دستی، اثر هنرمندان ترکیه بود. علاوه‌بر آن به قصد ارجاع به فحوای مذاکرات، یک نسخه کتاب خود را نیز به رئیس مجلس کشورمان اهدا کرد.

خبرگزاری میزان

سفیر ایران در ترکیه گفت: تبادل هدایا و آثار هنری، عرف متداول در ملاقات‌های مقام‌های کشورهاست. هدیه آقای اردوغان نیز یک قطعه از صنایع دستی، اثر هنرمندان ترکیه بود.

خبرگزاری ایسنا

سفیر ایران در ترکیه، با اشاره به دیدار قالیباف با اردوغان در ترکیه و هدایای تبادل‌شده بین این دو مقام عالی‌رتبه ایرانی و ترک، گفت: تبادل هدایا و آثار هنری، عرف متداول در ملاقات‌های مقام‌های کشورهاست. هدیه آقای اردوغان نیز یک قطعه از صنایع دستی، اثر هنرمندان ترکیه بود. علاوه‌بر آن به قصد ارجاع به فحوای مذاکرات، یک نسخه کتاب خود را نیز به رئیس مجلس کشورمان اهدا کرد.

خبرگزاری ایسنا

محمد فرازمند سفیر ایران در آنکارا در توییتی با اشاره به دیدار اردوغان و قالیباف در استانبول نوشت: در دیدار امروز رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور ترکیه در کاخ تاریخی دلمه باغچه تابلوی خطاطی روی دیوار در مدح خمس آل عبا جلب توجه می کرد.

خبرگزاری ایسنا

سفیر کشورمان در ترکیه اعلام کرد: ایران از پیشنهاد تشکیل سازوکار منطقه‌ای 3+3 در منطقه قفقاز جنوبی حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد فرازمند سفیر ایران در آنکارا گفت که که تهران از پیشنهاد رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه برای تشکیل سازوکار منطقه‌ای 3+3 در منطقه قفقاز جنوبی حمایت می‌کند.