شنبه 14 مهر 1403

محمد فرازمند

محمد فرازمند

خبرگزاری ایسنا

سفیر ایران در ترکیه گفت: مانع‌تراشی آمریکا برای تامین سریع و آسان نیازهای پزشکی ایران در مبارزه با کرونا، «تحریم» نیست، بلکه در عمل، «ترور اقتصادی» یک ملت و اقدام برای نابودی جان هزاران انسان است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - آنکارا - محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا از هدایای طبی ارسالی ترکیه به ایران قدردانی کرد.

وب‌گاه الف

تحریم های ایالات متحده علیه ایران این روزها کشورها را به یاری رساندن به ایران برای مقابله با کرونا بسیج کرده است.

خبرگزاری ایسنا

در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، از سوی وزارت بهداشت دولت ترکیه، محموله کمک‌های بهداشتی شامل 1000 کیت تشخیص، 4175 گان، 20 هزار روپوش، 2004 عینک، 4 هزار ماسک N95 و 78 هزار ماسک سه لایه به ایران اهدا شد.

خبرگزاری دانا

سفیر ایران در ترکیه، از آغاز تردد کامیون‌های ترانزیتی از مرز بازرگان خبر داد.

خبرگزاری مهر

سفیر ایران در ترکیه، از آغاز تردد کامیون‌های ترانزیتی از مرز بازرگان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در آنکارا گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ کامیون‌های ترانزیت دو کشور از مقصد‌های ثالث در حال تردد هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین آقای شیخ الاسلام از مردانی بود که اولین و آخرین دیدارش را بسیار پررنگ بیاد دارم و مطمئنم که در این تجربه خیلی از همکاران عزیز ما در وزارت امور خارجه با حقیر شریک هستند.

خبرگزاری میزان

سفیر ایران در ترکیه به منظور هماهنگی در مورد اقدامات مشترک برای مبارزه و کنترل انتشار ویروس کرونا با «فخرالدین کوجا» وزیر بهداشت ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با بیان این که ترکیه دروازه صادرات شرکت‌های ایرانی است، بر ضرورت رونق زیست‌بوم نوآوری و لزوم تقویت همکاری دو کشور در حوزه دانش‌بنیان تأکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان این‌که ترکیه دروازه صادرات شرکت‌های ایرانی است، بر لزوم تقویت همکاری ایران و ترکیه در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و بر ضرورت رونق زیست‌بوم نوآوری با همکاری دو کشور تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن ابراز تأسف عمیق از وقوع زلزله در ترکیه، با دولت و ملت این کشور به ویژه خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری ایرنا

آنکارا - ایرنا - فواد اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه و سورنا ستاری معاون رئیس جمهور ایران در آنکارا دیدار و بر تسریع افزایش مبادلات علمی و حجم تجاری میان دو کشور تاکید کردند.

خبرگزاری مهر

در دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با سفیر ایران در ترکیه بر ارتقا تعاملات و همکاری میان پلیس بین الملل کشورمان و اینترپل آنکارا برای سرعت بخشی به مأموریت‌های پلیسی تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی در دیدار با سفیر ایران در ترکیه بر ارتقاء تعاملات و همکاری این پلیس با پلیس اینترپل آنکارا برای سرعت بخشی به ماموریت‌های پلیسی تاکید کرد.