شنبه 29 اردیبهشت 1403

محمد قمی

محمد قمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی ضمن تشکر از دست اندرکاران جشنواره فیلم 100، برگزاری باکیفیت این جشنواره را نویدبخش هوای تازه‌ای در سینمای ایران دانست که محدود به پایتخت نیست و متعلق به هنرمندان سراسر کشور است. متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سیزدهمین جشنواره فیلم صد علاوه بر افزایش قابل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در اولین اجلاسیه سراسری شورای اقامه نماز از کتاب «منظومه فکری مقام معظم رهبری از پیام‌های اجلاسیه نماز» رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیأت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان تجلیل کردند.

خبرگزاری میزان

در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، هیئت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند. در تهران، حجج‌اسلام آقایان شکری، حاج‌علی‌اکبری، اختری، محسن قمی و محمد قمی در منازل جانبازان حاضر شدند و ضمن کسب اطلاع از زندگی و شرایط آنان از مجاهدت‌های این یادگاران دفاع مقدس و دفاع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز جانباز، هیأت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان تجلیل کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با جانبازان و خانواده‌هایشان دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قدردان زحمات هنرمندان صنایع دستی هستیم که این هنر را زنده نگه داشته‌اند. وظیفه ما پشتیبانی از این صنایع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس و جمعی از معاونین این سازمان دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بنا به توصیه قرآنی، بهره مندی از «خانواده» در تقویت سنت الهی ضروری است.

خبرگزاری تسنیم

نشست هم‌افزایی دستگاه‌های قرآنی کشور به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد تا اهدافی از جمله جهاد تبیین با رویکرد قرآنی، تدوین کتاب قرآنی تبیینی و داستانی برای کودک و نوجوان، محتوای قرآنی برای مردم جهان و احیای جلسات قرآنی خانگی را پیگیری کنند.