سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

محسن دریالعل فعال فرهنگی و رسانه‌ای که پیش از این مدیریت انتشارات روایت فتح را بر عهده داشت، مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی مطالبه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ماندگاری و ثبت فداکاری‌های مردم با تولید آثار هنری، نمایشی و پدیده‌های هنری بیانیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

با مطرح شدن شبکه‌های اجتماعی بسیاری این تصور را مطرح کردند که دوران شبکه‌های تلویزیونی پرهزینه به سر آمده اما این تصور تا چه حد صحیح است؟ آیا در عرصه بین‌المللی شبکه‌های برون مرزی قدرت اثرگذاری بیشتری دارند یا فضای مجازی؟

خبرگزاری تسنیم

رادیو ایران در سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان ویژه برنامه رادیویی "قرار بی‌قراران" را روی آنتن می‌برد؛ برنامه‌ای که علاوه بر نکته‌های قرآنی و استفاده از کلام علما و عرفا، به سراغ پخش آوازها و مناجات‌های قدیمی رفته است.

خبرگزاری تسنیم

پخش سریال "گنج راه شیری" از شبکه شما با استقبال گروه‌های علمی کشور به ویژه انجمن‌های نجوم همراه شده است.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ " دلتنگ یک حسرت" را با صدای محمدحسین پویانفر مداح اهل‌بیت (ع) تماشا می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

تمام تلاش دشمنان در جنگ نرم این است که ملت ایران را اندوهگین، ناامید، ترسیده و از حضور در میدان مأیوس کنند. پیام شهداء نقطه مقابل این است.

خبرگزاری تسنیم

در یک ماه اخیر، 48 قطعه موسیقی در مراکز استانی صدا و سیما تولید شده که 40 قطعه از آن مجوز پخش از شبکههای سراسری را دریافت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

خدای متعال در هر شب این ماه عزیز سه مرتبه خودش بندگان را صدا می‌کند: آیا درخواست‌کننده‌ای از من هست که من درخواست او را اجابت کنم؟

خبرگزاری تسنیم

تولید "عصر جدید" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از امروز شروع می‌شود و قرار است عید فطر به پخش برسد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام از برگزاری 5 شب برنامه در کربلای معلی و پخش آن از شبکه قرآن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هر سال مناجات‌های محمود کریمی در ایام ماه مبارک رمضان از مشهد مقدس را شبکه دو سیما پخش می‌کرد اما نقل حکایتی، کنداکتور را تغییر داد و چند شبی است در دهه دوم ماه مبارک، مداحان جایگزین، مناجات‌خوانی را ادامه می‌دهند. این اتفاق با واکنش‌های بسیاری از سوی جامعه مداحان، واعظان و محافل رسانه‌ای و فرهنگی مواجه شد و مدتی است در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر،...

خبرگزاری تسنیم

برنامه جدید تلویزیون روایتی از حکایت‌های مردمی است که این روزها در بوستان ولایت طراحی و راه‌اندازی دکور خود را می‌گذراند و به زودی تولید و به پخش خواهد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مناجات‌های محمود کریمی از امامزاده چیذر در کنداکتور شبکه دو سیما قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناجات‌های محمود کریمی از امامزاده چیذر، در کنداکتور شبکه دو سیما قرار گرفت. پیش از این، روایت یک حکایت توسط این مداح در حرم امام رضا (ع)، حاشیه‌های بسیاری را درست کرد که منجر به قطع مناجات‌خوانی او در آستان مقدس رضوی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مناجات‌های محمود کریمی از امامزاده چیذر، در کنداکتور شبکه دو سیما قرار گرفت. پیش از این، روایت یک حکایت توسط این مداح در حرم امام رضا (ع)، حاشیه‌های بسیاری را درست کرد که منجر به قطع مناجات‌خوانی او در آستان مقدس رضوی شد.