سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری ایسنا

داوود گنجه‌ای استاد کمانچه که در همین هفته پایانی خرداد ماه شمع 78 سالگی‌اش را فوت کرد، در توصیف هنر چنین می‌گوید: «هنر را دنیایی از معرفت می‌بینم. هنر یک باغ بسیار رنگین و قشنگ است که هیچگاه درختان در آن خشک نیستند و هر شکل از آن برای من دنیایی از عظمت است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

نظر سنجی اکانت فارسی AFCدر اینستاگرام برای انتخاب بهترین ایرانی لیگ قهرمانان آسیا با انتخاب فرهاد مجیدی به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظر سنجی اکانت فارسی AFCدر اینستاگرام برای انتخاب بهترین ایرانی لیگ قهرمانان آسیا با انتخاب فرهاد مجیدی به پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رسانه ملی به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب تشیع برنامه‌های متنوعی از جمله ارتباط زنده با اماکن مقدس، مدیحه سرایی، پخش مستند و... را برای شب و روز شهادت با حضور سخنرانان و مداحان پیش‌بینی کرده است. * «غربت صادق» در شبکه اول سیما ویژه برنامه گفت‌وگومحور «غربت صادق» به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام روز چهارشنبه ساعت 12:05...

خبرگزاری تسنیم

در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌هایی به سوگ می‌نشینند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شبکه‌های سیما ویژه برنامه‌های متنوعی را پخش می‌کنند.

خبرگزاری میزان

در آستانه سالروز شهادت «امام جعفر صادق (ع)»، شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌های خود همراه مخاطبان رسانه ملی به سوگ می‌نشینند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلمبرداری فیلم سینمایی «شبانه‌های ورونیکا» به پایان رسیده و تدوین آن آغاز شده است. ابوذر پورمحمدی که تهیه کننده فیلم‌های «شیار 143» و «نفس» را برعهده داشته، تهیه کنندگی «شبانه‌های ورونیکا» را نیز انجام داده است. «شبانه‌های ورونیکا» تازه‌ترین اثر مهدی صاحبی به سراغ سوژ‌های جذاب و جنجالی رفته که تا کنون در سینمای ایران به آن پرداخته نشده است. این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «شبانه‌های ورونیکا» با موضوع اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی به مرحله تدوین رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبی جامعه‌محور تلاشی است برای پر کردن بزرگترین خلأ اصلاحات یعنی نزدیکی بیش از حد به قدرت و غفلت از بطن جامعه یا تلاشی پوپولیست‌وار است برای بازگشتی دوباره به عرصه قدرت با لباس و رنگی دیگر؟

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه طرح باشگاه تحریمی‌ها نخستین بار از سال 92 مطرح شد ولی به دلایلی مورد توجه قرار نگرفت، گفت: 25 کشور دنیا تحت تحریم آمریکا هستند که همبستگی این کشورها ظرفیت بالایی برای شسکت محاصره اقتصادی آمریکا ایجاد می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد بهروز الوندی‌پور، نوازنده برجسته نی و مدرس این ساز، از نسل هنرمندانی است که هنر را نه برای کسب شهرت، که ازبرای عشق پی گرفته‌اند. او که در کودکی سنتور می‌نواخته، با شنیدن صدای نی استاد کسایی سنتور را کنار می‌گذارد و دلبسته نی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: «سرگردان»، تازه‌ترین آلبوم محسن نفر، آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی ایرانی، پس از گذشت 10 سال از انتشار اثر پیشین، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود کریمی علوی متولد شهر علویجه اصفهان است. او تا اخذ مدرک دیپلم در اصفهان بود و سال 1352 برای ادامه تحصیل به تهران آمد. لیسانس آمار از موسسه آموزش عالی آمار و انفورماتیک گرفت که بعدها در دانشگاه شهید بهشتی ادغام شد. از سال 1360 تا 1367 یعنی تا زمان پذیرش قطعنامه 598 به عنوان گوینده، نویسنده و گزارشگر در رادیو و تلویزیون، عمدتا رادیو، فعال بود. قرار بود بعد از پایان پخش خبر ساعت 14...