سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه تابناک

شب بیست و یکم رمضان، شب شهادت حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه و به روایات متعددی، محتمل‌ترین شب قدر است؛ اما حضرت علی (ع) یک بار شهید نشد. حیدر کرار بار‌ها دیدار با معشوق را تجربه کرده بود و از این باب روایات فراوانی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مذهبی تلویزیون به فاصله‌گرفتن تلویزیون از مناسبتی‌سازی انتقاد کرد و گفت: نگاه به برنامه‌های معارفی یک نگاه دست دوم حداقلی است و همه کارشناس‌ها و برنامه‌های معارفی هم با این حداقل نگاه و انفعال در دیدگاه و رفتار مدیریتی مواجه می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شناسنامه‌اش می‌گوید متولد سال 1324 در تهران است، اما صدایش همچنان جوان مانده. قاسم رفعتی از استادان آواز ایرانی است و از 12 سالگی با موسیقی ایرانی آشنا شده.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «ردم نکن به والله» با نوای سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل‌بیت (ع) منشتر شد.

خبرگزاری تسنیم

مداح اهل بیت از همه مردم ایران درخواست کرد با کشیدن یک نقاشی و انتشار در فضای مجازی راهپیمایی را برپا کنند.

خبرگزاری تسنیم

دعای بیست‌وپنجمین روز از ماه مبارک رمضان را به همراه توضیح آن بخوانیم.

خبرگزاری تسنیم

صوت دعای سحر ماه مبارک رمضان را با نوای محمود کریمی مداح اهل‌بیت (ع) می‌شنوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فایل صوتی گلچین مداحی های ماه رمضان 99 با نوای مداحان اهل بیت (ع) در اینجا قابل دریافت است.

وب‌گاه تابناک

بنا به نقل، یکی از شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم است و در بین این سه شب نیز شب بیست و سوم احتمالش بیشتر است، چنان که امام صادق (ع) فرمود: «شب نوزدهم شب تقدیر است و شب بیست و یکم، شب بستن و تعیین و احکام است و شب بیست و سوم شب حتمی شدن و امضای آن است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچین مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان در اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فایل صوتی گلچین مداحی شب بیست و یکم ماه رمضان در اینجا قابل دریافت است.

خبرگزاری تسنیم

استاد حوزه علمیه قم گفت: خیلی‌ها در شب‌های قدر بیداری می‌کشند. بیداری و احیای این شب‌ها لازم است اما باید توجه داشت که این کار در عین لازم بودن کافی نیست.

وب‌گاه تابناک

شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه، بنابر روایاتی احتمالا شب قدر است. بنابر آنچه از اخبار و احادیث معصومین علیهم السلام استفاده می شود اعتبار و اهمیت و شاخصه ماه مبارک رمضان در وجود شب قدر است و این شب است که ماه رمضان را از سایر ماه ها متمایز و جدا گردانیده است.