سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه مشرق نیوز

درباره حکایتی که محمود کریمی اخیرا حین مناجات خوانی در سیما بازگو کرده، دو دیدگاه مطرح شده؛ عده ای می گویند عیبی ندارد و چنان حکایتی محتمل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا سلیمی و مصطفی کواکبیان به بازداشت دانشمند ایرانی در آمریکا واکنش نشان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا سلیمی و مصطفی کواکبیان به بازداشت دانشمند ایرانی در آمریکا واکنش نشان دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان در سال‌های متمادی، خاتمی را به‌عنوان یک رهبر معرفی کرده بودند ولی اکنون و به‌ویژه در یک‌سال اخیر بارها نقش او در هرم اصلاحات توسط اصلاح‌طلبان زیر سوال رفته است.

خبرگزاری ایرنا

روز گذشته واکنش‌ها به صحبت‌های جنجالی یک مداح معروف که انتسابی عجیب به ائمه داشت در فضای توییتر جنجال‌های زیادی برانگیخت.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی پس از انتقادهای فراوان در توضیحاتی که به طور زنده از شبکه دوم تلویزیون پخش شد در این باره گفت: "بعضی خوب متوجه نشدند و از آنها عذرخواهی می‌کنم، شاید خوب جا نینداختم. بعضی هم خود را به متوجه نشدن زدند."

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود با اشاره به اشتباه یک مداح و ایجاد برخی برداشت‌ها نسبت به آن، نوشت: توجیه ناموجه خطا و تبعیض در برخورد با خطا، وجدان عمومی را رنج می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

سید عباس صالحی، وزیر ارشاد در واکنش به روضه‌ای که چند شب گذشته محمود کریمی در بارگاه رضوی خواند، نوشت: «خطا لازمه زندگی بشری است، اما دو چیز ناگوار است: توجیه ناموجه خطا، تبعیض در برخورد با خطا»

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در واکنش به روضه محمود کریمی در حرم امام رضا (ع)، با انتشار توییتی، تاکید کرد تبعیض در برخورد با خطا، وجدان عمومی را رنج می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عزیزانی که روشنفکرمنشانه دفاع از کریمی را قبیله گرایی می دانند وقت شان را نمی گیرم. اما از مخاطب محترم تقاضا دارم مختصری تا پایان متن همراه شود.

خبرگزاری تسنیم

هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، از دور و با حال و هوایی عاشقانه به زیارت امام رضا (ع) می‌رویم.

وب‌گاه فرارو

روز جمعه یک مداحی از محمود کریمی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

توضیحات حاج محمود کریمی درخصوص حکایتی که از مجلس مناجات‌خوانی وی منتشر و با واکنش‌های زیادی همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

فعالیت‌های حسینیه مجازی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های کشور از فردا هشتم ماه مبارک رمضان به همت دانشگاه قرآن و حدیث آغاز می‌شود.