سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه تابناک

رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسی اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»

خبرگزاری تسنیم

اهمیت جایگاه رفیع و بلند استادان در دانشگاه، وقتی آشکار می‌شود که بدانیم بر مبنای کلام حضرت علی (ع) که فرمود: «خیری نیست در دانشی که سود ندارد»، ترمیم گسست میان علم و نیازهای روز جامعه در گرو نقش آفرینی استادان است.

خبرگزاری تسنیم

استاد حوزه علمیه قم گفت: یکی از خصوصیات مهم شهید مطهری، تقوای طلبگی بود. تقوای طلبگی این است که غذای سالم بگیرد و غذای سالم به جامعه بدهد.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی مداح اهل‌بیت (ع) به مداحی درباره شهید قاسم سلیمانی در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

دعای ششمین روز از ماه مبارک رمضان، به همراه توضیح آن منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

صوت مناجات‌خوانی سعید حدادیان مداح اهل‌بیت (ع) در پنجمین شب ماه مبارک رمضان را می‌شنوید.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب فرمودند: هر کسی که با قرآن نشست، از این نشست که برخاست یا هدایتی در او افزون شده یا بی‌معرفتی و کوری از او کم شده است. باید قرآن را با توجه به معانی و مرادات قرآنی خواند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم مناجات‌خوانی محمود کریمی در پنجمین شب از ماه مبارک رمضان را تماشا می‌کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از برنامههای ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم مناجات‌خوانی بامدادی در حرم مطهر رضوی است. امسال به دلیل تعطیلی مراسم‌های عمومی هیئت‌های مذهبی، برخی از مداحان با دعوت آستان قدس رضوی و یا با هماهنگی هیئت رزمندگان اسلام برای اجرای مراسم مناجات‌خوانی سحرگاهی در شهر مشهد مقدس استقرار یافتند. اولین برنامه مناجات‌خوانی با عنوان "روایت بندگی" در دهه...

خبرگزاری تسنیم

از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز چهار برنامه مناجات‌خوانی بامدادی در حرم مطهر رضوی برگزار و از طریق رسانه ملی و درگاه‌های اینترنتی پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یکی از زیباترین لحظات و حالات بنده مطیع و فرمانبر آن است که خود را زیر نظر مولای خود بداند، آن هم مولا و سروری که هیچ چیز از نگاه نافذش دور و مخفی نمی‌ماند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم مناجات‌خوانی محمود کریمی در چهارمین شب از ماه مبارک رمضان را تماشا می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

فیلم مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل‌بیت (ع) در نخستین شب از ماه مبارک رمضان منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

واقعا امروز ناراحتم که این قشر مداحان جوان خیلی بی‌معرفت شده‌اند. احترام و حرمت برای مداحان بزرگ‌تر از خودشان قائل نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مداحی قدیمی‌ها خیلی خالص‌تر بود. یعنی یک جمع 3 یا 4 نفره را درنظر بگیرید مثل دریا اشک می‌ریختند