سه‌شنبه 10 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه عصر ایران

همه ما در عصر کرونا در برابر دیگران مسؤول هستیم. اگر رفتارهای پرخطر ما زمینه ساز کرونا گرفتن دیگران شود باید پاسخگو باشیم

خبرگزاری تسنیم

استاد حوزه علمیه قم گفت که یکی از ثمرات بیماری کرونا این بود که مدرنیته را به چالش کشید، قدرت بشر الان کجاست تا در برابر این بیماری بایستد؟

خبرگزاری تسنیم

پیکر یونس حبیبی مداح جانباز اهل‌بیت (ع)، فردا دوشنبه در روستای «سیمت» از توابع سوادکوه (زادگاهش) تدفین خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی در دومین شب از مراسم مناجات‌خوانی ماه رمضان در حرم رضوی، به ماجرایی از عنایت حضرت فاطمه (س) به شیعیان نجف در زمان شیوع بیماری وبا اشاره کرد.

خبرگزاری تسنیم

تصاویر شهداء در صحن آستان رضوی (ع) زینت‌بخش مراسم مناجات‌خوانی محمود کریمی شده است.

خبرگزاری تسنیم

یونس حبیبی، جانباز و مداح اهل بیت (ع) بامداد امروز در 53 سالگی به همرزمان شهیدش پیوست.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «خدایا ببخش» با نوای محمود کریمی که به سبک مداحی معروف "دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد" اجرا شده است، منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه "دعوت" با یک روز تأخیر به آنتن رمضانی می‌رسد، مسابقه "ایران" بعد از 23 رمضان برمی‌گردد و برنامه‌ای با موضوع قرآن در شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تورج نگهبان را باید ستونی از کاخ ترانه دانست که ماندگارترین تصنیف‌های ایرانی را خلق کرد؛ ترانه‌سرایی که به نسلی تعلق داشت که آثارشان موج جدیدی در موسیقی و تصنیف ایرانی به راه انداخت.

خبرگزاری تسنیم

باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزاری برنامه مناجات‌خوانی مداحان، بدون حضور جمعیت و در قالب حسینیه‌های مجازی برگزار و از رسانه ملی پخش زنده خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی هیئات مذهبی برای ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و آنلاین برنامه مناجات خوانی دارند.

خبرگزاری تسنیم

ماه مبارک رمضان فرا رسیده و تلویزیون برنامه‌های متنوع سحری، افطاری، سخنرانی، مستند، مناجات‌خوانی و ترتیل‌خوانی در نظر گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ماه مبارک رمضان، شبکه‌های مختلف سیما برنامه‌های ادعیه و مناجات خوانی متنوعی را در نظر گرفته اند. بنا بر این گزارش، شبکه یک سیما مناجات خوانی خود را در دهه اول ماه رمضان مهدی سماواتی، دهه دوم سیدرضا نریمانی و در دهه سوم به سعید حدادیان سپرده است که هر شب ساعت 23:45 تا 20 دقیقه بامداد روی آنتن خواهد رفت. این برنامه‌ها از حرم مطهر رضوی پخش خواهند...