شنبه 7 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

مقدمه نصرت و یاری امام عصر عجل الله تعالی فرجه یک عمر زیستن برای آن حضرت است و انسان مؤمن در دعای عهد مدام این تذکر را به خود می دهد که من عهدی با امام دارم و باید برای ایشان زندگی کنم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور از دبیرخانه شورای عالی اشتغال خواست تا درباره حل مسأله اشتغال فارغ‌التحصیلان راهکارهای مناسب و مؤثر را تدوین نماید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اشتغال وزارت کار گفت: نرخ بیکاری در پاییز امسال به 7.6 درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 220 هزار فرصت شغلی در کشور به ثبت رسیده اما تعداد کارجویان ثبت‌شده در سامانه جست‌وجوی مشاغل 170 هزار نفر است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با تأکید بر اینکه فریب «کاریابی‌های غیرمجاز» را نخورید گفت: اگر تبلیغات به گونه ای بود که انگار فرش قرمز آن طرف آب برای اشتغال پهن کرده اند شک کنید دروغ است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل نظارت و هماهنگی طرح‌های کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از برگزاری جلسه شورای عالی اشتغال تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: یکی از مسائلی که در این جلسات بر آن تأکید ویژه می‌شود، مربوط به اشتغال فارغ‌التحصیلان است.

خبرگزاری تسنیم

محمود کریمی در جشن میلاد حضرت زهرا (س) در هیئت کتابی را معرفی و به همه توصیه کرد که آن را خودشان و فرزندانشان بخوانند، این کتاب 2 ویژگی خاص دارد.

وب‌گاه گسترش

معاون اشتغال وزارت کار آمار پایین پرداختی وام های اشتغال را کم کاری بانک ها عنوان کرد و همچنین از پرداخت 40هزار وام در آینده ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مطابق گزارش‌های مرکز آمار ایران نرخ بیکاری افراد 15 ساله و بیش‌تر نشان می‌دهد که 7.6 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، در فصل پاییز بیکار بوده‌اند. بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری حاکی از آن است که این شاخص، نسبت به فصل مشابه سال قبل (پاییز 1401)، 0.6 درصد کاهش یافته است. در پاییز 1402، به میزان 41.5 درصد جمعیت 15 ساله و بیش‌تر، از نظر اقتصادی...

خبرگزاری تسنیم

به گفته ی معاون اشتغال وزارت کار یکی از پرتقاضاترین شغل های مورد نیاز کارفرمایان و کاریابی ها، مربیان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای هستند؛‌چرا که برای مهارت آموزی به این مربیان نیاز است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با انتقاد از عملکرد بانک ها طی چند ماه اخیر در پرداخت فرآیند تسهیلات اشتغال گفت: در حال حاضر مطابق سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور حدود 40هزار پرونده آماده پرداخت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه گزارشی از کاهشی شدن نرخ بیکاری خبر داد.