شنبه 7 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) تعدادی از هیئت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرک سراسر کشور برنامه جشن خود را اعلام کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن روز 20 ماه جمادی‌الثانی سالروز میلاد حضرت زهرا (س) که در تقویم رسمی کشور به نام روز زن ثبت شده است، هیأت‌ها، مساجد و اماکن متبرکه کشور مجالس جشن و شادی برگزار می‌کنند. روز چهارشنبه 13 دی‌ماه به مناسبت این روز دیدار سالانه رهبر انقلاب با مداحان کشور هم برگزار خواهد شد. به این مناسبت در ادامه برنامه 65 هیأت اطلاع‌رسانی می‌شود: (برنامه...

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار از طراحی و ایجاد فروشگاه های مجازی مشاغل خانگی خبر داد و گفت: برنامه مهم امسال ما در این حوزه توسعه بازار این مشاغل است و تمام تلاش دبیرخانه بر فروش و عرضه محصولات خانگی و ایجاد سکو‌های فروش مجازی و تامین بازار‌های فصلی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزیر کار از اختصاص 5000 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک مرکزی به مشاغل خانگی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: اگرچه منابع اطلاعاتی متفاوتی مانند سرشماری، نظرسنجی، آمار‌های ثبتی و... در خصوص وضعیت عرضه و تقاضای نیروی کار در کشور موجود است، اما آمار‌های موجود، کلیه بخش‌ها و جنبه‌های مختلف بازار کار را پوشش نمی‌دهند. وی افزود: بسیاری از کارجویان به‌دلیل عدم دسترسی کافی...

خبرگزاری تسنیم

مراسم عزاداری هیئت‌ها، حسینیه‌ها و مساجد به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

همزمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) هیأت‌های مذهبی، اماکن متبرکه و مساجد، مجالس عزاداری میکنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرثیه خوانی وفات حضرت ام البنین با نوای محمود کریمی همزمان با فرا رسیدن ایام وفات آن حضرت در هیأت رایه العباس برگزار می‌شود. در این مراسم مهدی توکلی به سخنرانی خواهد پرداخت. زمان برگزاری سه‌شنبه 5 دی‌ماه از نماز مغرب است. علاقمندانی که می‌خواهند در این مراسم معنوی شرکت کنند می‌توانند به نشانی چیذر، آستان مقدس امامزاده علی‌اکبر (ع) مراجعه کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار درباره جزئیات آمار ثبتی در سامانه جستجوی شغلی گفت: در حال حاضر، 221000 فرصت شغلی در این سامانه ثبت گردیده است و در برابر 180 هزار نفر جویای کار، 85300 درخواست شغلی در سامانه ثبت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روی جلد این شماره ماهنامه خیمه تصویری از مرحوم حسینعلی البرز درج شده است که به «بزرگترین واقف علمی کشور» مشهور بوده و 61 سال است جایزه علمی او به دانشمندان، مخترعان و اهدا می شود.