شنبه 7 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و علوم اجتماعی بر تحقق توسعه ناموزون توسط رضا شاه تاکید می کند. طاهری کیا می گوید: توسعه در غرب به صورت یک مجموعه هماهنگ شامل اقتصاد، فرهنگ، صنعت، فلسفه و... همگی با هم پیش می رفت، اما رضا شاه اراده کرده بود تا سبک زندگی، لباس، اقتصاد، دانشگاه، و... را علیرغم فقدان آنچه در غرب تحقق یافته بود با تکیه به زور سرنیزه مدرن سازد؛ در این زمانه حتی فیلسوفی...

خبرگزاری تسنیم

مطابق اعلام معاون اشتغال وزارت کار برای نخستین بار و پس از گذشت 13سال از تأسیس و فعالیت کانون‌های کارآفرینان برتر، اختصاص شناسه ملی به «کانون کارآفرینان برتر رسمی» تصویب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حتما شنیده‌اید که می‌گویند طرف خانم خودش است و آقای خودش! ماجرای مشاغل خانگی هم یک‌جورهایی حکایت همین خانم خود و آقای خود بودن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روبرت بگلریان، نماینده اقلیت‌های مذهبی در مجلس معتقد است: قالیباف با توجه به ملاحظات حاکمیتی به مسائل عام جامعه نگاه می‌کند، همینطور دغدغه‌های حاکمیت دارد و شاید به خاطر اینکه شرایط کشور به نوعی شده که با توجه به ملاحظات منطقه‌ای ایجاب می کند که ابعاد سیاسی مسائل پررنگ تر از ابعاد حقوقی آن باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسحاق جهانگیری، عضو شاخص حزب کارگزاران در کنگره حزب متبوعش در واکنش به اوج گرفتن حملات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان ها، درحالی که بغض کرده بود گفت: مثل همه مردم ایران و انسان‌دوستان در دنیا همدردی خود با مردم مظلوم غزه را اعلام می‌کنیم به خصوص کسانی که بدون هیچ سرپناهی، بمب‌های وحشیانه بر سرشان ریخته می‌شود. نظام بین‌الملل برای حل این گونه مسائل بسیار عاجز است و قادر نیست...

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا دبیر در هارد تاک ستاره بازی خود را یک پرسپولیسی دو آتشه نامیده و توضیح داده است که چرا وسط دعوای علی خطیر و جواد نکونام افتاده و این دو را با هم آشتی داده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

به گفته ی معاون اشتغال وزارت کار از 907 هزار فرصت شغلی (خالص) ایجاد شده در تابستان سال جاری نسبت به تابستان سال قبل، بیش از 482 هزار نفر به طور خالص در بخش خدمات جذب شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی بیرانود، معاون اشتغال وزارت کار، با اشاره به تحولات شاخص‌های بازار کار کشور منتهی به تابستان 1402 گفت: بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران، طی یکسال گذشته منتهی به تابستان سال 1402، جمعیت 15 ساله و بیشتر به 64.4 میلیون نفر رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 1 درصد رشد داشته است. طی دوره مذکور، بالغ بر 689 هزار نفر بر جمعیت...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روند تغییرات نرخ بیکاری حاکی از آن است که این شاخص، نسبت به فصل مشابه سال قبل (تابستان 1401)، 1.0 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

با کاهش نرخ بیکاری در تابستان 1402, مطابق آمار ارائه شده مرکز آمار بیشترین نرخ بیکاری در کشور برای سیستان و بلوچستان با نرخ بیکاری 12.5درصد است و تنها 6استان نرخ بیکاری دو رقمی دارند.