دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری ایسنا

شاگردان محرم نویدکیا در سال 1400 فراز و نشیب‌های دور از انتظاری را تجربه کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایجاد 520 هزار فرصت شغلی جدید در سامانه ملی رصد اشتغال به ثبت رسیده است که بیانگر تحقق یکی از وعده‌های دولت سیزدهم در حوزه اشتغال است و با اقداماتی که در دستور کار قرار دارد تا نیمه اول سال 1401 به بیش از یک میلیون اشتغال خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: از زمان حضور و فعالیت ما در وزارت تعاون 2 مصوبه خیلی خوب برای مردم ساکن در 120 شهر مرزنشینان کشور داشتیم. وی اضافه کرد: 27 درصد جمعیت بیکار کشور ساکن شهرهای مرزی کشور هستند و این آمار، به هیچ عنوان آمار خوبی نیست و باید رعایت رفع معضل بیکاری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اشتغال وزارت کار درباره نام‌گذاری سال جدید به عنوان تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و شرایط تحقق آن گفت: این گزاره قطعی است که تولید می‌تواند دو مشکل فعلی اقتصاد ایران را حل کند، یعنی تولید می‌تواند هم تورم را کنترل کند و هم موجب اشتغال شود.

خبرگزاری ایسنا

صدور 53 هزار فقره مجوز مشاغل خانگی و تقویت کسب و کار و معیشت مرزنشینان از جمله اقدامات معاونت اشتغال وزارت کار در 6 ماه گذشته بوده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون اشتغال وزارت کار، حمایت از طرح‌های اقتصادی اشتغال‌زا را از برنامه‌های مهم این معاونت عنوان کرد و از پرداخت 290 میلیارد تومان تسهیلات کرونا برای 8269 طرح با تثبیت اشتغال 19 هزار و 828 نفر خبر داد.

خبرگزاری دانا

کریمی بیان کرد: بودجه شهرداری اراک در سال 1400 ابتدا 900 میلیارد بود که با متمم اول به 1188 میلیارد و در متمم دوم 1616 میلیارد تومان رسید و کاملاً محقق شد و در سال 1401 نیز بودجه شهرداری 1900 میلیارد است که نسبت به بودجه اولیه سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش دارد و نسبت به متمم دوم آن 24 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری ایسنا

آیین تعویض پرچم گنبد فیروزه ای مسجد مقدس جمکران با حضور جمعی از خادمان و زائران این مکان مقدس برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون اشتغال وزیر کار از ثبت 335 هزار تقاضای اشتغال در سامانه جست وجوی شغل طی شش ماه گذشته خبر داد و گفت: 8500 نفر از این طریق جذب بازار کار شده اند.

خبرگزاری ایسنا

شانزدهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی اُسوه در حالی از روز شنبه 14 اسفندماه آغاز شده است که این دوره نیز مانند 4 دوره اخیر به دلیل اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا در کشور به‌صورت مجازی دنبال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ایرانسل و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه آموزش و توسعه خدمات دیجیتال، امضا کردند.

وب‌گاه تابناک

ایرانسل و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه آموزش و توسعه خدمات دیجیتال، امضا کردند.