دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 170 الگو در قالب اطلس ملی اشتغالزایی شناسایی شده است.

خبرگزاری ایسنا

با رونمایی از اطلس ملی اشتغال کشور، میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاهها در هر نقطه از کشور و الگوهای پیاده شده برای تحقق این هدف مشخص و بستر اجرای زیست بوم ملی اشتغال فراهم می شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی امروز در حاشیه نمایشگاه عملکرد 6 ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر شرکت‌های زیرمجموعه شستا بیش از هزار نوع محصول تولید می‌کنند و در نظر داریم ظرف دو سه سال آینده 400 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید انجام دهیم و تولید شرکت‌های زیرمجموعه دو برابر افزایش یابد. وی همچنین گفت:...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 31 تعاونی تامین نیاز مشاغل خانگی تشکیل می شود تا از کل زنجیره را از تامین مواد اولیه تا بازار فروش را فراهم سازد.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از صدور بیش از 39 هزار مجوز ثبت محور و 1100 مجوز تایید محور در حوزه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: سهم بخش تعاون در حال حاضر 3 درصد که این سهم را در سال آینده به 10 درصد می رسانیم.

خبرگزاری دانا

مربی فوتبال اصفهان در ورد وضعیت تیم سپاهان توضیحاتی داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از شناسایی حدود 1900 بنگاه مشکل‌دار در سفر به 9 استان کشور خبر داد و با اشاره به سیاست احیای بنگاه‌های مشکل دار و آسیب دیده در وزارت کار، اولویت هدف گذاری مناطق بحرانی اشتغال کشور را شهرستان‌های دارای بحران بازار کار ذکر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زمانی که سال 1393 خندوانه کارش را شروع کرد، شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این برنامه آن‌قدر ادامه پیدا کند و بتواند این‌قدر مخاطب داشته باشد. رامبد جوان در گفت‌وگویی که دی‌ماه امسال با ایسنا داشت در مورد هدف شروع این برنامه گفته بود: حدودا 18 سال پیش روزی که تصمیم گرفتم برنامه‌ای با موضوع خنده و خندیدن بسازم، وضعیت بهتر از الان بود. گرفتاری‌هایمان...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

معاون اشتغال وزیر کار از تشکیل سه بانک ایده پردازان، متخصصین و سرمایه گذاران به عنوان یکی از برنامه های اصلی این معاونت در سال 1401 نام برد و گفت: این سه بانک، پشتوانه مصوبه هیات وزیران برای حمایت از کارآفرینان پیشرو قرار خواهد گرفت و تحول بازار کار در سال آینده را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد سه بانک سرمایه گذاری، ایده پردازی و متخصصان اشتغال برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه کارآفرینی وزارت کار از صدور 21 هزار مجوز برای اشتغال اتباع خارجی در دولت سیزدهم خبر داد.