دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «محمود کریمی بیرانوند» در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعضای اتاق بازرگانی اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: برای اولین بار این نرخ تعیین شد. وی تأکید کرد: پس از جمع‌بندی نهایی در شورای عالی کار، بلافاصله بسته تشویقی در سال جدید طراحی شد که در مراحل پایانی تصویب دولت قرار دارد و جزئیات آن پس از تصویب نهایی اعلام می‌شود. وی...

خبرگزاری دانا

معاون وزیر کار با بیان اینکه دولت در تعیین نرخ افزایش دستمزد کارگران در شورای عالی کار فقط نقش قاضی، داور و هماهنگ کننده را داشت، گفت: خود نمایندگان کارگری و کارفرمایی در این باره بحث می‌کنند و خودشان به یک نرخ می‌رسند.

وب‌گاه گسترش

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اثر افزایش دستمزدها بر حوزه تورم برخلاف آنچه که گفته می‌شود به لحاظ علمی در کشور ایران اثبات نشده است و گزارش "ILO"سازمان جهانی کار بر این نکته تاکید دارد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته تشویقی جدید کارفرمایان برای جذب نیروهای جدید در مراحل پایانی تصویب در دولت قرار دارد که جزئیات آن پس از تصویب نهایی اعلام می شود.

خبرگزاری تسنیم

اولین همایش ملی «مردمی‌سازی اقتصاد و اقتصاد مقاومتی» با حضور دو تن از وزرای اقتصادی دولت سیزدهم در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکثر کسانی که حرف‌های گوگوش را شنیدند، او را زنی اغواگر یافتند که برای رفع کردن مشکلاتش یا برای ترقی در مدارج اجتماعی، از رابطه‌های غیرصادقانه با مردهای مختلف سود می‌جسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در وبینار تخصصی کارآفرینی، ارتباط بدنه دولت و جامعه علمی و دانشگاهی را به عنوان دو بال توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشور عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه ویژه توسعه اشتغال معلولان و مخاطبان سازمان بهزیستی در سطح ملی تدوین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویژه برنامه‌های مراسم احیا لیالی پر فیض قدر همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در حال برگزاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاربران فضای مجازی نسبت به مرثیه سرایی و مداحی محمود کریمی برای ناشنوایان، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از مراسم بارانی احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی را مشاهده کنید.