دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری ایسنا

برنامه‌های مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - مردم ساوه نیز همچون همه ساکنان ایران زمین نگران شیوع کرونا و گونه اخیر اُمیکرون هستند اما در میان بحث‌های داغ دعوت به تزریق دُز سوم واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخیرا خبر رسید که شماری از ساکنان روستاهای بخش مرکزی شهرستان به بیماری سالک مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

پنجمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد و دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در این جلسه با تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، آمادگی این نهاد در راستای تحقق سند ملی اشتغال کارکنان وظیفه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

پنجمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنجمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون اشتغال وزارت کار از تدوین بسته های توسعه بازار مشاغل خانگی مختص هر استان خبر داده و گفته است: با تزریق منابع و تسهیلات مالی مشاغل خانگی جان دوباره می گیرند.

خبرگزاری دانشجو

محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: اهدای تسهیلات به کسب و کارهایی که در ایام کرونا آسیب دیدند، ذیل معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در این مدت انجام شده است و آخرین مرحله آن هم که متقاضیان ثبت نام کرده‌اند در حال انجام است. وی تصریح کرد: تفکیک بین کسب و کارها برای اعطای تسهیلات...

خبرگزاری دانا

کریمی بیرانوند گفت: بسته های حمایتی توسعه بازار مخصوص هر استان در حال تدوین است و با نظر کاسبین هر استان به اجرا در خواهد آمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با وجود گرانی مواد اولیه هنوز هم می‌توان با یک میلیون تومان شغل ایجاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک فعال اجتماعی کنایه ای تند به میثم مطیعی مداح معروف زد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر شناسایی منابع آزاد بانکها برای تولید اشتغال می گوید: سال 1401، سال بسیار خوبی برای تامین منابع تولید و اشتغال در کشور خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

در زیست بوم ملی اشتغال، به پنج عامل تاثیرگذار بر تولید و اشتغال پرداخته شده و چهار رویکرد ملی، محلی، منطقه ای و بین المللی در حوزه اشتغال مورد توجه ویژه قرار گرفته است. از نگاه کارشناسان، اجرای برنامه زیست بوم ملی اشتغال، نه تنها برای افراد بیکار اشتغالزایی می کند، بلکه وضعیت شغلی افراد فاقد شغل شایسته را هم بهبود می بخشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس اعلام کرده که وزارت کار مسئول ایجاد اشتغال نیست بلکه وظیفه هماهنگی بین دستگاه ها را برای ایجاد اشتغال دارد.