دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانا

خطیبی با بیان اینکه در حوزه تولید علم پیشرفت های خوب و قابل ملاحظه ای داشتیم افزود: متاسفانه در کنار تولید علم هنوز نتوانستیم از این حجم میزان تولید در مصرف آن استفاده کنیم، لذا در کنار فعالیت های علمی و تحقیقاتی باید کارآفرینی و فعالیت های نوآورانه و تبدیل علم به ثروت نیز کار شود.

خبرگزاری دانا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: طراحی زیست بوم ملی اشتغال برای نخستین بار در دولت سیزدهم، نقشه ای بسیار منسجم از تعامل حلقه‌های مختلف ترسیم کرد که می‌تواند به ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی» در نشست امضای تفاهم نامه اجرایی برنامه ملی اشتغال جمهوری اسلامی ایران با کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر افزود: تا کنون بیش از 71 دستگاه دولتی، حاکمیتی و تشکل‌های مردمی در زیست بوم ملی اشتغال جانمایی شده‌اند. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: طراحی زیست بوم ملی اشتغال برای نخستین بار در دولت سیزدهم، نقشه ای بسیار منسجم از تعامل حلقه‌های مختلف ترسیم کرد که می‌تواند به ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری کمک کند.

خبرگزاری میزان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی زیست بوم ملی اشتغال را مانند قطاری توصیف کرد که اگر حرکتش تسریع شود و شتاب بگیرد بخش قابل ملاحظه‌ای از جاماندگان اشتغال و بیکاران را سوار خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بازار سرمایه دارای ظرفیت‌های زیادی برای راه‌اندازی، توسعه و تامین منابع مالی در گردش کسب و کارهاست، اما این ظرفیت‌ها به خوبی شناسایی و معرفی نشده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

باوجود آنکه پیش بینی می شد بیشتر کسب و کارها طی 7 تا 8 سال آینده بر بستر فضای مجازی شکل بگیرند، اما با گسترش ویروس کرونا سرعت پیوستن کسب و کارها به فضای مجازی و تجربه فروش آنلاین و اینترنتی توسط افراد بیشتر شد.

خبرگزاری ایسنا

باوجود آنکه بزرگ ترین مزیت استان‌های مرزی تبدیل شدن به پایانه صادراتی است، اما از این ظرفیت مطلوب و ارزشمند در جهت تامین بازار فروش تولیدات استفاده شایسته صورت نگرفته است. با توجه به تصویب برنامه ملی تقویت کسب‌وکار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار مناطق مرزی در هیات دولت انتظار می رود مناطق مرزی به عنوان پایگاه‌های صادراتی انواع کالا و خدمات بهتر از گذشته رونق یابد و توسعه کسب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمود کریمی بیرانوند» در نشست با کارآفرینان استان گیلان گفت: در همه کشور‌های دنیا توسعه پلتفرم‌ها و ایجاد مشاغل خانگی از طریق فضای مجازی، توسعه پیدا کرده است. وی افزود: در کشور ما بسیاری از کسب و کار‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی با فضای مجازی ارتباط دارند. سرپرست معاونت توسعه...

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - در پانزدهمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به گیلان اعضای هیئت دولت برای رسیدگی به مشکلات در شهرستان‌های استان حضور یافتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزییات مصوبه هیات وزیران درباره برنامه ملی تقویت کسب و کار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی را اعلام کرد و گفت که توسعه معیشت استان ها و شهرهای مرزی اولویت اساسی دولت سیزدهم و وزارت کار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح جزییات مصوبه هیات وزیران در خصوص برنامه ملی تقویت کسب و کار، معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی گفت: شهر‌های مرز نشین سال‌ها است که از مزیت اصلی خود به عنوان پایگاه‌های صادراتی انواع کالا و خدمات دور افتاده اند. برهمین اساس و بدلیل...

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر کار معتقد است رویکرد کارآفرینی به کاهش فاصله میان صنعت و دانشگاه منجر می شود و آموزش در مراکز علمی باید متناسب با نیاز بازار کار کشور باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمود کریمی بیرانوند»، در آئین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه قم افزود: رویکرد کارآفرینی منجر به کاهش فاصله میان صنعت و دانشگاه می‌شود. وی خاطر نشان کرد: مراکز علمی باید فرهنگ کارآفرینی، آموزش کاربردی و عملیاتی را مبنای کار خود...

خبرگزاری میزان

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی گفت: بر اساس محورهای تعیین شده در زیست بوم ملی اشتغال، آموزش در دانشگاه ها و مراکز علمی باید متناسب با نیاز فعلی بازار کار کشور باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرارسیدن 20 جمادی‌الثانی سالروز میلاد حضرت زهرا (س) اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های مذهبی مجالس جشن و شادی برپا می‌کنند.