دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن دهه اول ایام فاطمیه هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرک سراسر کشور برنامه عزاداری خود را اعلام کردند. برنامه‌های مجالس فاطمی در دهه اول به شرح ذیل است: * هیأت مکتب‌العباس (ع) / تهران سخنران: حجت‌الاسلام رحیم موذن مرثیه‌خوانی: علیرضا اسفندیاری، حمید شکوری و رضا مختاری زمان: پنجشنبه 25 آذرماه از ساعت 23 نشانی: عبدل‌آباد، خیابان...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «غروب آدینه» این هفته کاری است با عنوان «به عشق تو» با صدای محمدحسین پویانفر.

خبرگزاری مهر

لرستان آماده میزبانی از رئیس‌جمهور شده است، ستاد پاسخگویی به نامه‌های مردمی فعالیت خود را آغاز کرده و نمایندگان وزارتخانه‌ها نیز در ادارات مستقرشده‌اند؛ آخرین اخبار را در «مهر» بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش مداحان دعاخوان به مدت 2 روز در مجموعه ولایت مشهد مقدس با حضور 100 نفر از مداحان مدعو از سراسر کشور برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام نظافت با موضوع خانواده، جواد شیخ اکبری مسئول گروه معارف سیمای جمهوری اسلامی در خصوص پخش رسانه‌ای دعاخوانی‌ها، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی با موضوع ابعاد ادعیه در شعر و نوحه، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان...

خبرگزاری مهر

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی وزارت کار گفت: در هفته آینده کمیته ای مخصوص اشتغال معلولان با حضور همه دستگاه های مرتبط و سازمان های مردم نهاد ایجاد می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته مخصوص اشتغال معلولان زیرنظر مستقیم این معاونت با محوریت مهارت یابی، شناسایی و کاریابی تشکیل می شود.

خبرگزاری میزان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی اعضای «کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی» را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم حذف موازی کاری‌ها در سیستم اداری، گفت: موازی‌کاری، چالش اصلی نظام اداری است.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 11 هزار میلیارد تومان منابع برای توسعه اشتغال روستایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی عملیاتی خواهد شد که با تحقق آن، اجرای این طرح‌ها سرعت خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «حجت الله عبدالملکی» در نشست هم اندیشی «تسریع در اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری» اظهار داشت: در الگو‌های جدید ایجاد اشتغال، رویکرد‌ها متفاوت است و نظام نظارت و کنترل طرح‌ها در حوزه مشاغل روستایی نیز کارآمدتر خواهد بود. وی تاکیدکرد: همچنین انتظار داریم بهره‌وری کار و کارآمدی در حوزه اشتغال روستایی از...