دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) 16 دی‌ماه مراسم تجمع فاطمیون سعادت‌آباد برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال گفت: به‌زودی قائم‌مقام بانک مرکزی خبر‌های خوش را در خصوص اینکه مشاغل خرد و خانگی برای دریافت تسهیلات شرایط ضمانت و وثیقه گذاری کمتر و آسان‌تری خواهند داشت، اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی رسولی نماهنگ «این شب‌ها» را در غروب آدینه خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماهنگ «این شب‌ها» از پروژه «غروب آدینه» با صدای مهدی رسولی توسط مرکز موسیقی مأوا پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

امروز در اراک دو تیم سپاهان و پرسپولیس در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته دوازدهم لیگ برتر با برگزاری نبردی جذاب بین پرسپولیس و سپاهان پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

هفته دوازدهم لیگ برتر با برگزاری نبردی جذاب بین پرسپولیس و سپاهان پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

در حالی که برابر گزارش ها بیش از 50 درصد نیروی کار مورد نیاز در کشورهای توسعه یافته توسط دفاتر و موسسات کاریابی جذب می شوند، در کشور ما این میزان حدود 20 تا 25 درصد است؛ بر همین اساس وزارت کار درصدد برآمده تا از ظرفیت کاریابی ها که سهم بسزایی در تامین نیروی کار مورد نیاز کشور و معرفی فرصتهای شغلی مناسب برای جوانان و جویندگان کار دارند، به نحو شایسته استفاده کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: موسسه های کاریابی داخلی مشخصات خود را در سامانه ملی جست وجوی کار، ثبت کنند.

خبرگزاری تسنیم

مسئول هیئت خادم الشهدای مشهد گفت: چند سال پیش سید امیر الموسوی به جرم نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی در بحرین سلب تابعیت شده و به عراق تبعید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعیت هلال احمر ایران با همکاری کمیته مشترک صلیب سرخ مستقر در ایران توانستند از روزهای آغازین واکسیناسیون کرونا در کشور، اتباع خارجه و پناهجویان را همانند مردم کشور واکسینه و ایمن کنند تا جان آنها نیز حفظ شود.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی وزیر کار با تشریح جزییات زیست بوم ملی اشتغال می گوید: پرداخت تسهیلات به تنهایی موجب ایجاد اشتغال پایدار نمی‌شود و اشتغالی که بدون توجه به اصل تولید به وجود آید، اشتغال ناپایداری خواهد بود.