یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مخبر: تجربه گرانسنگ حجت‌الاسلام دعایی نمونه‌ای برای مردم‌داری و ساده‌زیستی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مخبر: تجربه گرانسنگ حجت‌الاسلام دعایی نمونه‌ای برای مردم‌داری و ساده‌زیستی است

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام دعایی، تجربه گرانسنگ ایشان را نمونه‌ای از مردم داری، ساده زیستی و اخلاق توصیف کرد.

به گزارش حوزه دولت ایرنا، محمد مخبر روز یکشنبه با ابراز تاثر و تاسف از درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده 6 دوره مجلس شورای اسلامی، نوشت: در سالگرد قیام خونین 15 خرداد که طلیعه انقلاب اسلامی بود، درگذشت این یار دیرین امام خمینی (ره) بار دیگر یاد و نام همراهان صدیق امام (ره) و رهبری را زنده کرد.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بدون تردید تجربه گرانسنگ ایشان در طول سالها مدیریت در روزنامه اطلاعات و حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، همچنان می تواند نمونه‌ای برای مردمداری، ساده زیستی و اخلاق در عرصه های مختلف قرار گیرد.

مخبر از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و خانواده محترم صبر و اجر مسألت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده 6 دوره مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه پانزدهم خرداد 1401به دیار باقی شتافت.

مرحوم دعایی که یکی از همراهان و نزدیکان امام خمینی (ره) در دوران اقامت ایشان در شهر نجف بود، سابقه سفارت ایران در بغداد بین سال‌های 1357 تا 1358 و مقطع پیش از آغاز جنگ تحمیلی را هم در کارنامه خود داشت، در سال 1393 نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر را کسب کرد.

برچسب‌ها