دوشنبه 28 خرداد 1403

مخبر: راهبرد ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
مخبر: راهبرد ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد

سرپرست ریاست‌جمهوری پشتیبانی جدی از مقاومت و حمایت از حق مسلم مردم فلسطین را از دغدغه‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید دانست و تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، «زیاد نَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه شنبه در تماس تلفنی با دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری ایران، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه به دولت و ملت ایران، تصریح‌کرد: باور داریم با وجود همه سنگینی این ضایعه، جمهوری اسلامی ایران به برکت برخورداری از رهبران و مسئولانی باکفایت و ملتی بهره‌مند از افکار و اندیشه‌های انقلابی، بر چنین دشواری‌هایی غلبه خواهد کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه شهید دکتر رئیسی و شهید دکتر امیر عبداللهیان همواره در دفاع از منافع و مصالح ملت ایران و حمایت از جریان مقاومت در خط مقدم حضور داشتند، دکتر مخبر را شخصیتی توانمند دانست که می‌تواند فقدان شخصیت ارزشمند رئیس‌جمهور شهید ایران را در شرایط حساس فعلی جبران کند.

مخبر نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با دولت و ملت ایران، پشتیبانی جدی از مقاومت و حمایت از حق مسلم مردم فلسطین را از دغدغه‌های رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید دانست و تصریح‌کرد: راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از جریان مقاومت، به‌خصوص گروه‌های مقاومت فلسطینی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد.

سرپرست ریاست‌جمهوری راهبرد مقاومت را مؤثرترین روش مقابله با جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: عملیات وعده صادق از نتایج جریان مقاومت است که هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را درهم شکست.