سه‌شنبه 17 مهر 1403

مخبر، راه‌اندازی «میز خدمت» دستگاه‌های اجرایی در دهه ولایت را ابلاغ کرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مخبر، راه‌اندازی «میز خدمت» دستگاه‌های اجرایی در دهه ولایت را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن مشتاقی افزود: در راستای حکمرانی علوی بنا به پیشنهاد بنیاد بین‌المللی‌غدیر و با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرای از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، ورزش و جوانان و... در ایام دهه امامت و ولایت میز خدمت راه‌اندازی می‌کنند.

عضو هیأت امناء بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی ها، تفاهمات و هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهاد‌های عمومی و بخش خصوصی کشور علاوه بر ملاقات های مردمی جهت رسیدگی به امور مردم و مراجعه کنندگان میز خدمت راه‌اندازی می‌کنند افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری نظیر مراسم جشن، مسابقات فرهنگی مراسم خطبه‌خوانی و انس با نهج‌البلاغه برای مدیران و کارکنان دولت و اهداء بسته‌های حمایتی معیشتی، جهیزیه، آب‌رسانی و... برای مناطق محروم از جمله برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

معاون اجرایی و برنامه‌ریزی بنیاد بین‌المللی غدیر در ادامه افزود: برگزاری مسابقات ملی از نامه 31 نهج‌البلاغه وصیت امیرالمؤمنین (ع) به امام حسن مجتبی (ع) که سرشار از نکات تربیتی برای نسل کودک و نوجوان جامعه است و نیز مسابقه از کتاب اشعار مباهله یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام الله ماه ذی‌الحجه است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید حسن مشتاقی بنیاد بین المللی غدیر میز خدمت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
مخبر، راه‌اندازی «میز خدمت» دستگاه‌های اجرایی در دهه ولایت را ابلاغ کرد 2