پنج‌شنبه 12 مهر 1403

مدافع سابق پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدافع سابق پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

تهران - ایرنا - مصدومیت در اردوی تیم ملی فوتبال ایران موجب شد تا «شجاع خلیل‌زاده» مدافع تیم فوتبال الریان قطر نتواند این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

به گزارش ایرنا، شجاع خلیل‌زاده که با وجود مصدومیت از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شده بود در دیدار برابر کره‌جنوبی به میدان رفت و پس از گذشت 40 دقیقه تعویض شد و نتوانست تیم ملی فوتبال کشورمان را در دیدار برابر تیم ملی فوتبال لبنان هم همراهی کند. مصدومیت شجاع موجب شد وی اردوی تیم ملی فوتبال را ترک و راهی قطر شود تا بعد از بهبودی تیم الریان قطر را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

تیم فوتبال الریان قطر که ستارگانی مانند خامس رودریگز کلمبیایی و شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با تیم‌های فوتبال الهلال عربستان، استقلال تاجیکستان و شارجه امارات همگروه است.

در آستانه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الریان قطر لیست بازیکنان اصلی خود را برای این تورنمنت اعلام کرد که نام شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران در این لیست دیده نمی‌شود. بنا به اعلام این باشگاه قطری، خلیل‌زاده از اردوی تیم ملی ایران مصدوم به دوحه برگشته و نمی تواند تیم را در رقابت های آسیایی همراهی کند.

سایت باشگاه الریان قطر همچنین اعلام کرد که بازیکن ایرانی این تیم تا چند روز دیگر در کلینیک اسپایر قطر جراحی خواهد شد تا روند درمانی خود را طی کند.

برچسب‌ها