جمعه 21 اردیبهشت 1403

مدال‌آوران در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند / شرایط حضور بانوان برای تماشای لیگ پیش‌رو را فراهم می‌کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مدال‌آوران در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند / شرایط حضور بانوان برای تماشای لیگ پیش‌رو را فراهم می‌کنیم

حمید سجادی با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال آور گفت: ورزشکاران مدال آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاه‌های مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ حمید سجادی شامگاه جمعه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح خوابگاه بانوان شهرستان تاکستان اظهار کرد: این یک پروژه بسیار ارزشمند و بزرگ در سطح استانداردهای بین‌المللی می‌باشد و لازم است که هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: طی صحبت‌های انجام شده قرار است با تامین منابع دولتی و خصوصی و به صورت مشارکتی سالن 5 هزار نفره، سالن دو و میدانی و سایر پروژه‌های استان را به بهره‌برداری برسانیم. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قابلیت‌های خوب صنعتی قزوین گفت: خوشبختانه این استان علاوه بر تمام قابلیت‌هایی که در بخش صنعت و کشاورزی دارد، در زمینه ورزش نیز حاصلخیر است و قهرمانان بزرگی دارد. قزوین استان استراتژیک در حوزه ورزش است  این مسئول ادامه داد: قزوین در تمام رشته‌های ورزشی فعال است و جزو استان‌های استراتژیکی ما در این زمینه محسوب می‌شود. سجادی تاکید کرد: همجواری قزوین به استان البرز و پایتخت راه‌اندازی سایر رشته‌های متنوع ورزشی را ضروری کرده است. وی ابزار کرد: بدون شک به دو پروژه‌ای که در نزدیکی بزرگراه هستند بی تفاوت نیستیم، زیرا می‌توانند بهترین معرف ورزش استان باشند. مدال‌آوران در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند وزیر ورزش با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال آور تصریح کرد: ورزشکاران مدال آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاه‌های مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کار گرفته می‌شوند. سجادی از باز شدن چتر بیمه بر سر ورزشکاران خبر داد و بیان کرد: بنا داریم که دوران ورزشی مربیان و ورزشکاران به عنوان سوابق بیمه آنها در نظر گرفته شود. این مسئول تصریح کرد: حضور بانوان در مسابقاتی که زیر ساخت آن فراهم بوده منعی نداشته است و قصد داریم که در لیگ پیش روی فوتبال برنامه ریزی‌هایی برای حضور بانوان و البته با رعایت برخی شرایط ایجاد کنیم. شرایط را برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را فراهم می‌کنیم وی افزود: طی گزارشی که از حضور بانوان در مسابقه فوتبال به میزبانی تیم استقلال کسب شده، شرایط حفظ شان بانوان در ورزشگاه رضایت بخش می‌باشد. سجادی در پایان با اشاره به حضور یکهزار و 600 نفر طرفدار در بازی فوتبال دیروز گفت: تمام تدابیر برای حضور بانوان اندیشیده شده بود و حدود 500 نفر از بانوان برای تماشای این بازی در استادیوم حضور داشتند. گفتنی است خوابگاه بانوان تاکستان در سه طبقه ساخته خواهد شد و طی بازدید وزیر ورزش از این پروژه قرار بر تخصیص 12 میلیارد تومان اعتبار فراهم شد. انتهای پیام /