دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مدال المپیک

مدال المپیک

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت که در نشست روز سه‌شنبه هیئت اجرایی، پیرامون پاداش مدال‌آوران بازی‌های المپیک 2024 پاریس تصمیم‌گیری خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران ورزشی نوشت: محمد نصیری اسطوره وزنه‌برداری و ورزش ایران در تاریخ بازی‌های المپیک، رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی یکی از هم نسل‌های مرحوم جهان پهلوان غلامرضا تختی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت، چرا مهدی هاشمی در زمان حضورش در فدراسیون تیراندازی، مطالباتی را که داشته برداشت نکرده است؟

وب‌گاه ورزش سه

محمدعلی گرایی همچنان امیدوار به شکسته شدن رای اتحادیه جهانی است و در شیراز تمریناتش را پیگیری می کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت کشتی مازندران می‌گوید ناصر علیزاده خیلی آماده است و کاملاً تغییر کرده است و سر وزن زندگی می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

با حضور وزیر ورزش و جوانان از چهار ورزشکار و مربی تکواندو تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری تسنیم

با حضور وزیر ورزش و جوانان از چهار ورزشکار و مربی تکواندو تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مبینا نعمت زاده و میرهاشم حسینی 2 ملی پوش تکواندوکار ایران به دلیل عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی تقدیر کرد. وزیر ورزش همچنین از فاطمه صفرپور و نیلوفر صفریان دو مربی تکواندوی ایران به دلیل کسب عنوان برترین مربی جهان تجلیل کرد. هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت: این یک جلسه دوستانه است...

وب‌گاه ورزش سه

رضا علیپور می خواهد یک تاریخ سازی دیگر در المپیک برای ورزش ایران رقم بزند و مدال طلا را از رشته ای به نام ایران ثبت کند که روزی هیچ کس فکرش را نمی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دارنده مدال طلای پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی سال 2023 جهان با اشاره به اهمیت مدال المپیک و تاثیر آن در زندگی ورزشکاران سخن، گفت: برای رسیدن به این مدال باید تلاش خود را چند برابر کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور تأکید کرد، کسب مدال نقره جهانی اعتمادبه‌نفس علیرضا مُهمدی را بالا برده و او تا امروز کارش را در وزن جدید بدون شکست پیش برده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی تکواندو از انتخاب وزن و یا تکواندوکار اعزامی به مسابقات قاره‌ای توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی کشور می‌گوید امیدوار است که با امین میرزازاده مبارزه انتخابی بدهد چون مدال المپیک 2024 پاریس می‌خواهد.