دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مدال المپیک

مدال المپیک

خبرگزاری تسنیم

پیشکسوت کشتی که پیش از این یکی از منتقدان محسن کاوه بود، در رابطه با قبول مسئولیت او در رأس تیم ملی آزاد گفت: در لیگ بحث منافع باشگاهی در میان است اما امروز منافع ملی و اختلافی با کاوه ندارم.

وب‌گاه فرارو

آرسن جلفلکیان قهرمان نامدار کشتی فرنگی ارمنستان که برای حضور در المپیک 2024 پاریس به تابعیت آرژانتین درآمده است، در مسابقات گزینشی قاره‌ای ناکام بود.

خبرگزاری تسنیم

آرسن جلفلکیان قهرمان نامدار کشتی فرنگی ارمنستان که برای حضور در المپیک 2024 پاریس به تابعیت آرژانتین درآمده است، در مسابقات گزینشی قاره‌ای ناکام بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کژال رستمی گفت: بدون تمرین در داخل سالن توانستم مدال برنز مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را کسب کنم.

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش پرتاب وزنه ایران گفت: تلاشم این است که ابتدا بتوانم با حفظ امتیاز در المپیک پاریس شرکت کنم و در ادامه نیز در فینال این بازی‌ها حاضر باشم.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان سابق تکواندوی ایران تاکید کرد که از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم تا برخی رفتارها دیگر تکرار نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی نوشت: نام پوتین به میزولینای 39ساله پیوند خورده است؛ زنی که به خوش‌اندامی و شیک‌پوشی معروف است و در میان طرفدارانش لقب باربی را دریافت کرده اما خود به پیشینه خانوادگی‌اش افتخار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نایب قهرمان جهان و قهرمان کشتی اروپا می‌گوید کشتی ایران هم در سال‌های گذشته یکی مثل عبدالرشید سعدالله‌یف داشته است، یک تانک ایرانی.

وب‌گاه گسترش

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد که ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند، حقوقی در بازه 15 تا 200 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت بر اساس رصد‌های صورت‌گرفته ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند بین 15 تا 200 میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت بر اساس رصد‌های صورت‌گرفته ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند بین 15 تا 200 میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

وب‌گاه ورزش سه

در بین رشته های مختلف ورزشی، قایقرانی رقیب اصلی شمشیربازی برای کسب سهمیه تیمی المپیک 2024 پاریس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی هانگژو در استان مازندران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمناف هاشمی درباره آخرین اقدامات در حوزه المپیک اظهار داشت: در حوزه المپیک چهارده سهمیه کسب کردیم. در رشته‌های تکواندو، وزنه‌برداری، کشتی، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری و بعضی رشته‌های دیگر هم در تلاش هستند در همین ایام در رویداد‌های بین‌المللی شرکت و کسب سهمیه کنند. امکانات پشتیبانی از لحاظ ثبت‌نام ها، بلیت، امکانات مرتبط با لباس و سایر اقدامات در دستور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، علی پاکدامن، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه ورزش و محیط زیست در مورد عملکرد خود در جام جهانی گرجستان بیان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و اردوی خوبی در فرانسه داشتیم و باید از رییس فدراسیون تشکر کنم. ما نزدیک 60 - 70 روز ظاهرا مربی نداشتیم و در این شرایط توانستم یک مدال ارزشمند را برای ایران بگیرم. امیدوارم این روند...