دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مدال المپیک

مدال المپیک

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش شمشیربازی ایران، گفت: خوشحالم توقع مدال‌آوری از شمشیربازی در المپیک وجود دارد، چراکه نشان دهنده رشد و پیشرفت این رشته است، اما توقعات باید به حق باشد.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: 19 امتیاز از تیم ژاپن بیشتر داریم و به نظرم سهمیه تیمی برای المپیک را گرفته‌ایم، اما ان‌شاءالله در ایتالیا قطعی می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که 10 رشته در المپیک شانس مدال دارند، اما شانس مدال در سه رشته واقعی‌تر است.

خبرگزاری تسنیم

تنیسور شماره 2 جهان می‌گوید که در این فصل طلای المپیک را به گرنداسلم ترجیح می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس فدراسیون کشتی گفت:«امسال 66 اعزام بین‌المللی داشتیم و این اصلا شوخی نیست.»

خبرگزاری تسنیم

تیم شمشیربازی سابر کشورمان در جام جهانی گرجستان برابر تیم مصر شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم

دارنده چهار نشان طلای جهانی می‌گوید بارها گفتم و باز هم می‌گویم مدال المپیک آنقدر ارزش دارد که حاضر بودم چهار طلای جهانم را بدهم و به جای برنز المپیک یک طلای المپیک داشته باشم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت، اگر تیم سابر کشورمان رنگ و بوی مدال المپیک را نداشت، کریستین بائو کنار این تیم قرار نمی‌گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از هفته آینده در بخارست آغاز می‌شود که ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه برای این رقابت‌ها امروز پنجشنبه اعلام شد. در لیست اعزامی عبدالرشید سعداله‌یف معروف به تانک روسی، آرتور نایفونف و همچنین دیگر مدال‌آوران جهان و اروپا حضور دارند. ترکیب اعزامی به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: زائور اوگیوف قهرمان المپیک و 2 طلای جهان 61...

خبرگزاری تسنیم

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید وقتی مبارزه فینال 87 کیلوگرم قهرمانی کشور جنجالی شد، گفتند در این وزن نفرات اول و دوم به جام وهبی‌امره می‌روند اما کسی را به ترکیه نمی‌فرستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدواریم که بتوانیم سهمیه تیمی مردان و همچنین سهمیه انفرادی بانوان هم بگیریم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرفنی کشتی مازندران می‌گوید کامران قاسم‌پور بعد از یک سال و نیم دوری از مسابقه عنوان سومی را کسب کرد و انصاف نیست از کنار نام و، با تنها یک میدان عبور کرد.