دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مدال المپیک

مدال المپیک

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پاراتکواندو بازی‌های پاراآسیایی گفت: دلیلی برای بازگشت به تیم ملی ندارم و همیشه دوست داشتم در اوج خداحافظی کنم و به ذلت نیفتم.

وب‌گاه ورزش سه

وزن 97 کیلوی کشتی آزاد جولانگاه نامداران تکرار نشدنی تاریخ ورزش اول ایران است.

وب‌گاه ورزش سه

کامران قاسمپور کشتی گیر بسیار محبوب ایران در حال حاضر حکم قهرمانی را دارد که از 86 کیلو رانده و از وزن 97 مانده است.

وب‌گاه ورزش سه

امیرعلی آذرپیرا می گوید از یک سال قبل و بعد از شکست مقابل اسنایدر برای جبران آن باخت برنامه داشته و به هدف خودش رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی مصر گفت: بلافاصله با مسئولان فدراسیون مصر به خاطر تفکرات همسویی که داشتیم به توافق رسیدیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان می‌گوید سعید عبدولی همچنان یکی از اعضای کادرفنی تیم این استان بوده و همکاری‌اش با هیئت کشتی بعد از مسابقات قهرمانی کشور قطع نخواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

کشتی فینال 97 کیلوی تورنمنت کرواسی نوید تولد یک صورت زخمی دلاور از جنس شیران نترس گذشته را داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانوی المپیکی تیراندازی ایران، گفت: با کمبودهایی که داشتیم کسب سهمیه کردیم اما با این شرایط گرفتن مدال در المپیک بسیار سخت است.

وب‌گاه ورزش سه

کامران قاسمپور دلاورمردانه در مبارزه ای نابرابر در مقابل کوه عضلات و دارنده 9 مدال المپیک و جهان پیروز نشد.

وب‌گاه ورزش سه

جابر صادقزاده "پهلوان باشی" ایران، از برد حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر دیوید تیلور سخن به میان آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی گفت: من حتی گفتم تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و.... بهترین سریال‌ها در تلویزیون پخش می‌شد. من خودم به‌عنوان بازیگری کوچک سریال «رعنا» را کار کردم. پرویز پرستویی گفت: من حتی گفتم تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و.... بهترین سریال‌ها در تلویزیون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرستویی گفت: تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و... بهترین سریال‌ها در تلویزیون پخش می‌شد. من وسط‌باز هستم، اما نه به آن معنا. من هنوز هم در 68 سالگی اگر ببینم دو نفر در خیابان دعوا می‌کنند، فکر نمی‌کنم چه کسی هستم و جایگاهم چیست.

وب‌گاه ورزش سه

رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی زاگرب کرواسی مثلثی در دل خود دارد خطرناکتر از برمودا، مثلث 97 کیلوگرمی کامران، اسنایدر و آذرپیرا.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مناف هاشمی در حاشیه مراسم سالگرد مرحوم غلامرضا تختی اظهار داشت: خوشحالم که توفیق داشتم در پنجاه و ششمین سالگرد غلامرضا تختی انجام وظیفه کنم. تختی به جامعه ورزش، مردم ایران و تمام حوزه‌هایی که حضور داشت خدماتی رسانده که در طول این مدت هیچگاه فراموش نشده و هر سال مراسمش پررنگ‌تر می‌شود. جوانان ما فتوت را قطعاً از تختی یاد می‌گیرند. وی ادامه داد:...

وب‌گاه فرارو

اسطوره وزنه‌برداری و ورزش ایران در تاریخ بازی‌های المپیک گفت: یادم هست روزی که خبر فوت غلامرضا تختی را به ما دادند، من در اردوی تیم ملی زیر وزنه بودم. خدا می‌داند که آن لحظه چه شوک بدی به من و بقیه بچه‌ها وارد شد! بی‌اختیار وزنه را انداختم و انگار که برادرم فوت کرده باشد، بی‌اختیار زدم زیر گریه.