پنج‌شنبه 19 مهر 1403

مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به بهره‌برداری رسید

زنجان - ایرنا - مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان افتتاح و عملیات اجرایی مدول دوم این تصفیه خانه با حضور وزیر نیرو و از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.

وزیر نیرو در این مراسم که شامگاه سه شنبه برگزار شد، گفت: بهره برداری از پروژه ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با پوشش جمعیتی بالغ بر 220 هزار نفر از جمله طرح های هفته نوزدهم پویش هر هفته - الف - ب - ایران در استان زنجان است.

رضا اردکانیان تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان از دیگر طرح های این پویش است که با تکمیل آن در سال 1400 جمعیت تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به 410 هزار نفر افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: در نوزدهمین هفته از پویش هر هفته - الف - ب - ایران نیز همزمان با روز ملی آب تعداد 41 پروژه آب، برق و فاضلاب در 6 استان کشور با سرمایه گذاری سه هزارو7 میلیارد تومان به طور همزمان به بهره برداری رسید.

اردکانیان افزود: تا پایان سال جاری نیز 25 پروژه با سرمایه گذاری معادل 7 هزار میلیارد تومان در استان های مختلف کشور به بهره برداری می رسد.

تا هجدهمین هفته از پویش هر هفته - الف - ب - ایران، 227 پروژه با اعتباری بالغ بر 23 هزار و 365 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

در پویش هر هفته - الف - ب - ایران، تا پایان سال 98، 227 پروژه آب و برق در 31 استان با 33 هزار میلیاردتومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

*س_برچسب‌ها_س*