شنبه 15 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری دانا

عباسی با اشاره به اینکه در هفته دولت سالجاری برگزاری بیش از 100 عنوان میز خدمت به همت پایگاه ها و دفاتر بسیج ادارات در استان اجرایی شد، گفت: میزهای خدمت بسیج کارمندان در دو بخش عمومی با حضور 15 دستگاه مهم و بخش تخصصی در کارخانجات و صنایع با محوریت رفع مشکلات بانکی، بیمه ای و مالیاتی برگزار می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پناهیان گفت: جایی شنیده بودم مل گیبسون بعد از شنیدن شرح زندگی امام حسین (ع) تعجب کرده که چرا هالیوود فیلم زندگی این شخصیت را نساخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: دو خانم 25 و 40 ساله بر اثر واژگون شدن پژو پارس جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین مذنب در خصوص نظارت بر نحوه فروش بلیت هواپیمایی نیز اظهار داشت: هرگاه شرکت‌های مسافری و وبسایت‌های فروش بلیت هوایی اقدام به گرانفروشی کنند و بیشتر از نرخ مصوب شده در 15 شهریور ماه تا 30 شهریور ماه هزینه‌ای دریافت کنند، توسط بازرسان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور رصد و در اسرع وقت با آنان برخورد می‌شود. دبیر اجرایی ستاد اربعین...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع جراحی اقتصادی از کارهای بزرگ دولت بود که اگرچه با افزایش قیمت‌ها همراه بود اما اگر اینکار انجام نمی‌شد کشور دچار مشکلات عدیده‌ای می شد، گفت: می‌توانیم میزان غنی سازی 60 درصد را تبدیل به 93 درصد کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: پناهیان گفت: جایی شنیده بودم مل گیبسون بعد از شنیدن شرح زندگی امام حسین (ع) تعجب کرده که چرا هالیوود فیلم زندگی این شخصیت را نساخته است.

خبرگزاری تسنیم

برنامه معارفی «کوی محبت» پنجشنبه و جمعه 10 و 11 شهریور به مناسبت شهادت حضرت رقیه (ع) از کربلای معلی و دمشق همراه با بخش‌های مختلف روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه فرارو

ایمانیه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوشتن بودجه هستیم و شهریور موقع نوشتن بودجه‌هاست، درخواست ما این است که مسئولان ذیربط با تمام قوا به بحث بودجه 1402 ورود کنند و به شکل جدی به مسائل فرهنگی هم از نظر نرم‌افزاری و هم سخت افزاری توجه شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توانیم میزان غنی سازی 60 درصد را تبدیل به 93 درصد کنیم که به معنی بمب اتم است. اگرچه ما به دنبال این موضوع نیستیم ولی اگر طرف مقابل دیر بجنبد توانایی این موضوع را داریم. اکنون آن‌ها هستند که به ما نیاز دارند.

خبرگزاری دانا

ششمین رویداد پیشگام با هدف توانمندسازی حلقه‌های میانی جامعه و کنشگران اجتماعی در جهت طرح و حل مسئله‌های استان سمنان برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای جدید خطاب به بانک‌های منتخب فروش ارز اربعین اعلام کرد: درصورت بروز هرگونه اختلال احتمالی در سامانه های مربوطه، صرفا پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام و متعاقبا، اطلاعات مربوط به فروش ارز را ثبت نمایند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پویش پرده‌خوانی «مسیر رؤیایی» نقالی و پرده‌خوانی مادران برای کودکان در طریق الحسین (ع) به مناسبت اربعین حسینی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مراسم پایانی جشنواره جهانی شعر آیینی با معرفی و تقدیر از برگزیدگان برگزار و همچنین پیام رئیس جمهور به این جشنواره قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: «شعر بخش مهمی از شناسنامه و هویت ایران است و حمایت از آن بر همه متولیان دولت واجب است».

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام‌والمسلمین حسین مومنی در برنامه «تکیه تسنیم» به مهمترین ویژگی اصحاب امام حسین (ع) در کربلا اشاره کرد و به توصیه لقمان حکیم به فرزندش پرداخت.

خبرگزاری مهر

دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از استقرار بازرسان این وزارتخانه در پایانه‌های مرزی، فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافری کلانشهرها خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با اشاره به اعتراف آمریکایی ها به شکست سیاست‌های ظالمانه و فشار حداکثری به ملت ایران، اظهار داشت: محبان اهل بیت (ع) با اعتصام به حبل‌الله از همه مشکلات عبور می‌کنند و این پیام بزرگی برای همه دنیاست.