شنبه 15 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان خرید ارز، پس از ثبت‌نام در سامانه «سماح» یا همان سامانه سازمان حج و زیارت به نشانی samah.haj.ir می‌توانند جهت خرید ارز به یکی از صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران یا شعب منتخب بانک‌های عامل تعیین‌شده مراجعه کنند.

وب‌گاه فرارو

رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به سفر‌های اربعین اظهار کرد: خوشبختانه آرامش در عراق ایجاد شد مرز‌ها نیز باز شد. وضعیت ما خوب است و در مرز خسروی شرایط ما آماده است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - معاون عملیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت بسیار خوبی برای تردد زائران در مرز رسمی خسروی فراهم شده تا زوار بتوانند سفر بسیار خوبی را از گذرگاه داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در حاشیه بازدید از فعالیت‌های اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تهران در شهرستان سردشت، در تشریح برنامه دانشگاه تهران برای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور، گفت: دانشگاه تهران همواره در زمینه اردوهای جهادی پیشگام بوده و اینکه جمعی در حدود 150 دانشجوی خانم و آقای دانشگاه تهران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه معارفی «کوی محبت» 10 و 11 شهریور به مناسبت شهادت حضرت رقیه (ع) از کربلای معلی و دمشق همراه با بخش‌های مختلف روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سردار سپهر گفت: در پایش از 100 هزار بیمار کرونایی حدود 49 درصد دارای اختلالات روانی بودند. در جامعه ما بیش از 80 درصد افراد دچار اختلالات روانی شده اند. این مسئله خیلی مهم است، زیرا جامعه بسیار آسیب پذیر شده است.

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس 25 نفره از تهران تا مهران 440 هزار و 250 تومان و قیمت بلیت اتوبوس 32 نفره 336 هزار تومان و اتوبوس 44 نفره 245 هزار تومان تعیین شده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 70 گونه کوسه ماهی در آب‌های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه‌ها بیش از همه کوسه‌های سفید در معرض انقراض قرار دارند و متاسفانه بخش قابل توجه محموله‌های قاچاق کشف شده هم مربوط به این گونه است.

خبرگزاری مهر

هادیانفر با بیان اینکه 1400 تیم از پلیس راه آماده باش هستند، گفت: 35 بالگرد از دستگاه‌های مختلف و پلیس، جایروپلن و پهپاد را در مأموریت اربعین به کار گرفته ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل بازار متشکل ارز ایران فهرست مراکز فروش ارز اربعین (صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران و شعب منتخب بانک‌های عامل) برای فروش ارز اربعین را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بازار متشکل ارز ایران فهرست مراکز فروش ارز اربعین (صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران و شعب منتخب بانک‌های عامل) برای فروش ارز اربعین را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: برگزیدگان نخستین جشنواره جهانی شعر آئینی توسط هیات داوران در اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غریب آبادی با تشریح آخرین اقدامات تهران برای آزادی حاجی ایرانی در عربستان گفت: وزیرامور خارجه شخصا پیگیر آزادی این حاجی ایرانی است و با چند از همتایان خود در کشورهای همسایه برای آزادی وی گفتگو کرده است که در این زمینه مداخله کنند.