جمعه 14 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: شهروند ایرانی بی‌گناه در عربستان زندانی شده است و پیگیری‌ها برای آزادی حاجی ایرانی در عربستان ادامه دارد

وب‌گاه عصر ایران

دادستان گرگان گفت: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان بوده هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلاً بازداشت است.

وب‌گاه فرارو

میدان شهرداری رشت به سبک پلازا‌های اروپای شرقی، مرکز گردهم‌آیی مردم و گردشگران است؛ بنا‌های زیبای این میدان، اما قدمتی به اندازه اواخر دوران قاجار دارند و به ثبت ملی رسیده‌اند.

وب‌گاه فرارو

محققان دریافتند که در یکی از شاخه‌های خشک شده رودخانه نیل به نام شاخه خوفو، افراد به دنبال آبراهی برای انتقال ابزار‌ها و مصالحی مثل سنگ به فلات جیزه برای ساخت اهرام ثلاثه جیزه بوده‌اند.

وب‌گاه فرارو

وزیر کشور گفت: در کنار طرح آبرسانی کار دیگری صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مدیران شهری گرگان به دلیل دریافت رشوه دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس قوه قضاییه با تاکید بر کاهش مهاجرت نخبگان اظهار داشت: بسترسازی برای برخورداری از منافع و دستاوردهای نخبگان از مباحثی است که همه بخش ها باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

جشنواره شکار ملک عبدالعزیز در ریاض، جشنواره جنگ گوجه در اسپانیا، سیل پاکستان و سالمرگ پرنسس دایانا

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران از تشکیل قرارگاه دایمی اردوهای جهادی در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: اردوهای جهادی در طول سال تحصیلی ادامه پیدا می‌کند و منحصر به تابستان نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

«عبدالحمید حمزه پور»، مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: طبق قانون اداره آب و فاضلاب استان مشترکین آبی که نسبت به پرداخت برگ خرید قبض خود اقدام نکرده و شامل جریمه شده‌اند را قطع می‌کنند و قانون شکنی در این مورد انجام نشده است.

وب‌گاه فرارو

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان فارس هستند بتوانند ساعت 12 به منزل بروند گفت: این کار می‌تواند آثار فرهنگی عمیق و پایداری در کشور بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز جهان به مکتب اهل بیت (ع) توجه ویژه‌ای دارد، چون در این مکتب حق و عدالت‌خواهی، انسانیت و عقلانیت به‌طور کامل وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صید و فروش کوسه و باله آن اغلب به‌دلیل نوع مصرف در تهیه غذا‌های گران قیمت رستورانی در کشور‌های دیگر و یا تولید کالا‌های پزشکی توسط صیادان محلی صورت می‌گیرد و به کشور‌های همسایه و سایر استان قاچاق می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه با بیان اینکه شهروند ایرانی بی‌گناه در عربستان زندانی شده است، گفت: پیگیری‌ها برای آزادی حاجی ایرانی در عربستان ادامه دارد.