شنبه 15 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده تهران در مجلس گفت: می‌توانیم میزان غنی سازی 60 درصد را تبدیل به 93 درصد کنیم که به معنی بمب اتم است. اگرچه ما به دنبال این موضوع نیستیم ولی اگر طرف مقابل دیر بجنبد توانایی این موضوع را داریم. اکنون آن‌ها هستند که به ما نیاز دارند.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس مرکز پژوهش های دانشگاه رضوی گفت: کتاب بررسی فقهی و حقوقی تزاحم حقوق در خانواده به قلم قیاسی سونکی و نظارت علمی حجت الاسلام دکتر حسینی زیدی و دکتر حسینی منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

در شبانه روز گذشته، تمامی استان‌های کشور مرگ و میر تک رقمی داشته‌اند که 17 استان بدون مرگ و میر و 8 استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید19 را تجربه کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان مرکز گلستان از دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان در هنگام دریافت سکه های طلا به عنوان رشوه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چلسی در پنجره تابستانی 2 مدافع گران‌قیمت را خریداری کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گلچینی از اشعار برتر ویژه عزاداری سالار شهیدان (ع) را می‌توانید در این گزارش بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان گرگان با اعلام اینکه یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه در خانه خود دستگیر شده است، تاکید کرد: او قرار بود 100 سکه طلا برای حل مسئله یک پرونده دریافت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه دادستان استان گرگان اعلام کرده است، یکی از مدیران شهری گرگان به دلیل اتهام به دریافت رشوه دستگیر شده است و فعلا در بازداشت به سر می برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: متقاضیان خرید ارز ویژه اربعین باید در هنگام مراجعه به یکی از عاملان فروش ارز اربعین، سه مدرک متعلق به خود یعنی؛ اصل کارت ملی، کارت بانکی و شماره تلفن همراه (هر سه الزاما به نام خود شخص زائر) را همراه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - شهرداری همدان در حالی فردا / جمعه / در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان ون پارس اصفهان است که برای کسب نخستین برد خود در این مسابقات به میدان می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حدود دو هفته پیش علیرضا زاکانی شهردار تهران خبر از شروع شنبه‌های امید و افتخار داد. وی اعلام کرد: با یاری و لطف خداوند از این به بعد هر شنبه تا دهه فجر افتتاح پروژه‌های بزرگ مقیاس شهری را خواهیم داشت که برخی از این پروژه‌ها جزو آرزو‌های مدیریت شهری در سال‌های گذشته بوده است. شهردار تهران گفت: به لطف الهی با تلاش‌های شبانه روزی در شورا و شهرداری...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با اشاره به اعتراف آمریکایی ها به شکست سیاست‌های ظالمانه و فشار حداکثری به ملت ایران، اظهار داشت: محبان اهل بیت (ع) با اعتصام به حبل‌الله از همه مشکلات عبور می‌کنند و این پیام بزرگی برای همه دنیاست.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - در آستانه پنجم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیه حرکت نمادین کاروان اسرای کربلا و نیز ورود خاندان اهل بیت علیه السلام به سرزمین شام امروز، پنجشنبه در تربت‌حیدریه شبیه سازی و برپا شد.

وب‌گاه فرارو

دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توانیم میزان غنی سازی 60 درصد را تبدیل به 93 درصد کنیم که به معنی بمب اتم است. اگرچه ما به دنبال این موضوع نیستیم ولی اگر طرف مقابل دیر بجنبد توانایی این موضوع را داریم. اکنون آن‌ها هستند که به ما نیاز دارند.