شنبه 29 اردیبهشت 1403

مرادی: در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم / نکونام هجده ساعت در روز را صرف فولاد می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مرادی: در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم / نکونام هجده ساعت در روز را صرف فولاد می‌کند

مشاور رسانه ای باشگاه فولاد گفت که این تیم با هدف قهرمانی در جام حذفی، پای به این مسابقات خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد توانست در یک بازی سخت خارج از خانه، با تک گل احمد عبدالله زاده از سد میزبان خود آلومینیوم اراک عبور کند. با این سه امتیاز، شاگردان نکونام در جدول رده بندی، سر و سامانی به خود دادند و توانستند به صورت موقت تا رده ششم صعود کنند.

آرمین مرادی مشاور رسانه ای باشگاه فولاد در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص این دیدار گفت: خدا را شکر که توانستیم بازی را برنده شویم و امیدوارم که در ادامه فصل، فولاد متحول شده ای را در میادین شاهد باشیم. این پیروزی را به مردم خوزستان و هواداران فولاد تبریک می گوییم. مطمئن باشید این تیم در ادامه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، حرف های زیادی برای گفتن دارد. خواهشی که از هواداران داریم این است که به مانند همیشه از تیم حمایت کنند. فولاد با پیروزی در بازی امروز، بیشتر از قبل تلاش کرد تا در لیگ به جایگاه واقعی خود برگردد. در جام حذفی تمام برنامه ریزی ما برای قهرمانی است و به دنبال دفاع از اعتبار فوتبال کشور در آسیا هستیم.

او درباره تغییرات مدیریتی باشگاه نیز گفت: امروز هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، با استعفای آقای گرشاسبی موافقت کرد و آقای رادکیا که از مدیران با سابقه شرکت فولاد خوزستان هستند و تجربه ورزشی هم دارند و جزو مدیران متخصص و متعهد استان خوزستان به شمار می روند، به سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد منصوب شدند.

مشاور رسانه ای باشگاه فولاد درباره رادکیا، مدیرعامل جدید این تیم گفت: ایشان نزدیک به 20 سال سابقه اجرایی در کارخانه فولاد و چندین سال سابقه اجرایی در باشگاه داشتند و آخرین مورد آن، دبیری هیئت مدیره فولاد بود که طی یکی، دو سال اخیر رابطه نزدیکی با آقای گرشاسبی داشتند و جزو افراد مورد اعتماد ایشان و آقای ابراهیمی هستند. ان‌شاءالله که ایشان در ادامه کارشان موفق خواهند بود.

او با تشکر از زحمات مدیریت قبلی خاطرنشان کرد: به تمام تیمی که با آقای گرشاسبی در فولاد همکاری کردند، خسته نباشید می گوییم. ایشان برای تیم پدری کردند. در دوران مدیریت آقای گرشاسبی قهرمان سوپرجام شدیم و از گروهمان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. قطعا از ایشان قدردانی خواهیم کرد و امیدوارم در آینده نیز از ظرفیت و توانایی های ایشان استفاده کنیم. درست است که آقای گرشاسبی مدیرعامل ما نیست ولی در موارد مختلف از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: آقای رادکیا جزو مدیران سیستماتیک و با برنامه فولاد است. بنا بر تخصص و تعهد ایشان، به آینده باشگاه فولاد خوش بین هستیم که آینده باشگاه روشن تری باشد و بتوانیم اتفاقات ویژه ای را رقم بزنیم. ایشان بعد از اینکه در تهران معارفه شدند، همراه با حبیب رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه به اراک آمدند و بازی را از نزدیک تماشا کردند و بعد از بازی با حضور در رختکن، این پیروزی را به اعضای تیم تبریک گفتند و با بازیکنان و کادرفنی درخصوص موفقیت فولاد در ادامه راه، به صحبت پرداختند.

مشاور رسانه ای باشگاه فولاد درباره مشکلات سفر و بازگشت کاروان فولاد نیز توضیح داد: روز گذشته پرواز چارتری به اراک داشتیم که متأسفانه به دلیل برخی مشکلات و بدقولی ها، این پرواز انجام نشد و تیم با اتوبوس عازم آبادان شد و از آنجا به اراک آمد. امشب نیز در مسیر برگشت و با وجود داشتن هواپیمای چارتر، به دلیل شرایط آب و هوایی، امکان پرواز نبود و تیم با اتوبوس عازم اهواز است. آقای رادکیا تمامی این امور را با دقت زیر نظر داشتند و اعلام کرده اند که برای سفرهای بعدی این اتفاقات رخ ندهد.

مرادی در پایان گفت: از آقای ابراهیمی مدیرعامل، آقای طاهری رئیس هیئت مدیره، آقای گودرزی و تمامی اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان تشکر می کنم که با زحمات خود تلاش کردند تا فولاد روند رو به رشد خود را ادامه دهد. با شناختی که از آقای نکونام و کادر ایشان داریم، مطمئنیم که می توانیم به مانند اتفاقات ویژه ای را رقم بزنیم. نکونام و همکارانش بیش از هجده ساعت را در روز صرف امور تیم می کنند و قطعا باشگاهی که بتواند اینگونه حرفه ای کار کند، قطعا در آینده موفق خواهد بود.