شنبه 14 مهر 1403

مراکز آزمون و آموزشگاه‌های رانندگی زنجان تعطیل شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مراکز آزمون و آموزشگاه‌های رانندگی زنجان تعطیل شدند

زنجان - ایرنا - رییس صدور گواهینامه رانندگی راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مراکز آزمون و کلاس‌های آموزش عملی و تئوری آیین‌نامه و فنی، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی این استان باهدف رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی و پیشگیری از ابتلاء هنرآموزان به کرونا به حالت تعطیل درآمدند.

سید حبیب موسوی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مراکز و کلاس های آموزشی با توجه به ابلاغیه راهور ناجا تا 24 آبان ماه جاری تعطیل خواهند بود و همه مراکز تعلیم رانندگی مجاب به رعایت این دستورالعمل هستند.

وی اظهار داشت: آموزش های تعلیم رانندگی هنر آموزان و آزمون های عملی رانندگی، همانند سالهای قبل انجام می شود اما لازم است هنگام اخذ آزمون رانندگی، پروتکل های بهداشتی از سوی افسران و هنرجویان به جد رعایت شود.

موسوی، تصریح کرد: استان زنجان از وجود 32 آموزشگاه تعلیم رانندگی برخوردار است که 12 باب از این آموزشگاه ها در شهرستان زنجان و 20 آموزشگاه مابقی نیز در سایر شهرستان های این استان فعال هستند.

وی افزود: پنج آموزشگاه تعلیم رانندگی در شهرستان ابهر، چهار باب در خرمدره، 6 باب در شهرستان خدابنده (شهرهای زرین رود و سجاس هرکدام یک باب) 2 باب در طارم، یک باب در ایجرود و یک باب نیز در سلطانیه، فعالیت دارند.

*س_برچسب‌ها_س*