پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مربی فولاد: استقلالی‌ها خودشان را برای پنالتی الکی زمین می‌زدند

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

حمیدرضا رجبی دستیار جواد نکونام درباره وضعیت تیم پرستاره فولاد خوزستان و برآورده نشدن توقعات از این تیم در پایان هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط‌مان خوب است. تیم ما به نسبت سال‌های قبل چند مهره جدید جذب کرده که باعث شده است وزن تیمی مان بالاتر بود. خدا را شکر شرایط تیم‌مان از سال‌های گذشته بهتر است و تیم روند رو به رشدی داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مربی فولاد درباره اینکه آیا فولاد تاکنون موفق شده است به اهدافش در لیگ دست پیدا کند، تصریح کرد: توقع ما بیشتر از این‌هاست. چند بازی خوب داخل خانه داشتیم، ولی توپ‌های‌مان گل نشد و از فرصت‌ها استفاده نکردیم که برنده بازی شویم. البته این مشکل به مرور زمان حل می‌شود و به نتایج دلخواه دست پیدا خواهیم کرد.

مربی تیم فولاد درباره حواشی دیدار این تیم مقابل استقلال که با تساوی یک - یک همراه شد، گفت: این بازی، بازی سنگینی برای دو تیم و البته داور مسابقه بود. بازی درگیرانه و حساس بود و فکر می‌کنم آقای حاج ملک قضاوت خوبی داشت. او جزو داورانی است که بازی را خیلی متوقف نمی‌کند و سوت الکی نمی‌زد. استقلالی‌ها در هر صحنه که در 18 قدم بودند، خودشان را روی زمین می‌انداختند تا پنالتی بگیرد. این حرکت باعث می‌شود ذهنیت داور به سمتی برود که پنالتی الکی نگیرد. پنج شش بار استقلالی‌ها این کار را کردند. شاید اگر داور از همان ابتدا برای هر تمارض کارت زرد می‌داد، استقلالی‌ها جرأت نمی‌کردند به این دفعات برای پنالتی گرفتن اقدام کنند و الکی خودشان را زمین بیندازند. طبق فیلم‌هایی که دیدیم و نظر کمیته داوران هیچکدام از این صحنه‌ها پنالتی نبوده است. در این شرایط باید از داوران این بازی تشکر کنیم که جسارت به خرج دادند.

رجبی درباره رفتار‌های برخی از مربیان کنار زمین مثل ساپینتو و اینکه پیش از این گفته می‌شد نیمکت فولاد شلوغ است، یادآور شد: همین بازی با استقلال را دقت کنید. اصلاً نیمکت ما بلند نشد، ولی اعضای نیمکت تیم حریف 10 بار بلند شدند و ما فقط به شلوغی نیمکت آنها یک بار اعتراض کردیم. در هفته‌های گذشته نیمکت فولاد جزو نیمکت‌های آرام لیگ بوده است. این موضوع را با کارت‌هایی که به اعضای نیمکت‌های دیگر تیم‌ها داده می‌شود می‌توان فهمید.

وی درباره اینکه فولاد تا پایان فصل چه هدفی را دنبال خواهد کرد، ابراز داشت: ان‌شاءالله هدف این است که تا روز آخر جزو مدعیان قهرمانی باشیم و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله‌ای که قرار داریم صعود کنیم. این دو هدف اصلی فولاد در فصل جاری است.