جمعه 28 اردیبهشت 1403

مرتضی میرباقری

مرتضی میرباقری

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای صاحب‌نظر برای عضویت در کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور اعضای کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اعضای کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله رئیسی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای صاحب‌نظر برای عضویت در کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی» به‌تصویب رسیده است را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه انتخاب نمایندگان شورا و اعضای صاحب‌نظر برای عضویت درکمیته تدوین سیاست‌ها وضوابط حاکم بر صوت وتصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی را برای اجرا ابلاغ کردکه براساس آن ابراهیم سوزنچی، سعیدرضا عاملی و مرتضی میرباقری به عنوان اعضای حقیقی و محمدرضا جعفری و فرشاد مهدی پور به عنوان اعضای صاحب‌نظر تعیین شدند.

وب‌گاه فرارو

ریزش مخاطب را می‌توان یکی از بحران‌های نه فقط شبکه جام‌جم، بلکه همه شبکه‌های صدا و سیما دانست. از دست رفتن مخاطبان صدا و سیما در حالی رخ می‌دهد که سال به سال، بر سهم این سازمان در بودجه سالانه افزوده می‌شود؛ هرچند که مدیران صدا و سیما همواره بر کمبود بودجه تاکید می‌کنند. احتمالا برای مدیران اخیر صداوسیما ریزش مخاطب محلی از اعراب نداشته باشد اصرار بر برنامه‌های کم‌مخاطب، نشانه این رویکرد...

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌میهن در گزارشی به بررسی عملکرد حلقه امام صادق در اردوگاه اصولگرایان پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی به بررسی عملکرد حلقه امام صادق در اردوگاه اصولگرایان پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن یزدی که مدت سه سال مدیریت شبکه مستند را بر عهده داشت، از این شبکه رفت.

خبرگزاری تسنیم

سیدسلیم غفوری سریال‌های نوروز 1402 را که به گارگردانی امثال سعید آقاخانی و مجتبی راعی روی آنتن است، مثال نقض ادعایی دانست که می‌گوید کسی با تلویزیون کار نمی‌کند و تلویزیون هم با قدیمی‌ها کار نمی‌کند.

خبرگزاری مهر

در آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که با حضور اعضا و به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، اعضا گزینه‌های پیشنهادی خود را برای دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیچ جریانی از حضور خبرنگاران ایرانی در این شبکه‌ها حمایت نمی‌کند که علیه کشور فعالیت دارند اما تلاش برای پنهان کردن هویت خبرنگارانی که پیش از حضور در این شبکه‌ها به فعالیت در رسانه‌های اصولگرا می‌پرداختند، نوعی انحراف افکار جامعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: روزنامه کیهان دیروز در صفحه نخست خود تصویری از فعالان سیاسی و رسانه‌ای که در خارج کشور و شبکه‌های ایران اینترنشنال و بی‌بی سی فارسی فعالیت می‌کنند را منتشر کرد و از تیتر «روزنامه‌نگاری جرم نیست وطن‌فروشی و جاسوسی جرم است» استفاده کرد. در متن این گزارش اشاره به آنانی نشد که مجری صداوسیما یا بازیگر سریال‌های این رسانه بودند که در دایره اصولگرایی تعریف می‌شود.

وب‌گاه فرارو

شاید بتوان داستان اقدام عربستانی‌ها با مسئولان وقت تلویزیون ایران را که اتفاقا و غالبا در تبیین سیاست‌های کلان هم دستی بر آتش دارند، کنار هم گذاشت تا به سند راهبردی حتی در سطحی بسیار پایین و نازل رسید؛ پرسشی که باید آن‌ها پاسخ دهند این است که چه خاطره و چه تصویری از مردم و فرهنگ ایران در ذهن کارلس پویول افسانه‌ای ترسیم کرده‌اند؟ آیا استفاده از حضور این چهره شناخته‌شده شبیه به داستانی...