سه‌شنبه 24 مهر 1403

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در قصرشیرین آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در قصرشیرین آغاز شد

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه برای توزیع 450 بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد و آسیب‌پذیر که به دلیل بیماری کرونا متضرر شده‌اند، آغاز شد.

سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای این رزمایش به خبرنگار ایرنا افزود: ارزش بسته های غذایی توزیع شده 135 میلیون تومان است که با حمایت خیران توزیع می شود.

وی اظهارداشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه است که در شهرستان قصرشیرین اجرا می شود و با این اقدام خداپسندانه از خانواده های نیازمند حمایت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: نیروهای سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه ها پیشقدم بوده اند که این بار نیز از ابتدای بحران کرونا تاکنون نقش موثری در کمک رسانی به بیماران و ضدعفونی خیابان ها و معابر داشتند و در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز همواره پیشقدم و تاثیرگذار هستند.

فرماندار قصرشیرین نیز با اشاره به بحران کرونا از تلاش های کارکنان و پرسنل بهداشت و درمان به عنوان مدافعان صیانت از سلامت مردم و زحمات شبانه روزی ستاد مقابله با کرونا و همکاری بسیار خوب مردم قدردانی کرد.

مرادعلی تاتار افزود: رعایت موازین بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضرورت دارد و سفید اعلام شدن قصرشیرین به معنای پایان کرونا نیست بلکه خطر این بیماری ویروسی همچنان در کمین مردم است و نیاز است تا ریشه کنی کامل این ویروس از کشور همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: اقدام بسیار ارزنده خیران و همه دستگاه ها و سپاه در یاری رساندن به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل ستایش است و نیروهای سپاه همیشه در همه بحران ها کمک حال مردم بوده اند. قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد. رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 124 هزار و 603 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و بافوت 62 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و 119 رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (30 اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی 2 هزار و 111 بیمار جدید مبتلا به کووید -19 در کشور شناسایی شد که از بین مبتلایان جدید، 424 مورد بستری (حدود 20 درصد) و هزار و 687 مورد سرپایی هستند و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید - 19 در کشور به 124 هزار و 603 نفر رسید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*