دوشنبه 16 مهر 1403

مردم 90 درصد از عملکرد پلیس راه ایلام رضایت دارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مردم 90 درصد از عملکرد پلیس راه ایلام رضایت دارند

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه استان ایلام گفت: اعمال محدودیت های ترافیکی برون شهری در استان رضایت مندی 90 درصدی مردم را در پی داشته است.

سرهنگ رضا همتی زاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان شروع محدودیت های تردد بین شهری در استان ایلام شاهد کاهش 70 درصدی عبور و مرور خودروها در جاده ها هستیم.

وی افزود: تاکنون سه هزار خودرو که قصد ورود غیرضروری به مناطق قرمز و نارنجی داشته اند، عودت و از ورود آنها به این نقاط جلوگیری شده است.

رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: با رایزنی های انجام شده با پلیس راهور کشور تعدادی از نیروهای پلیس راه استان به دوربین های البسه مجهز شده اند که این دوربین ها تردد خودروها و رفتار رانندگان و سرنشینان را بهتر کنترل و مدیریت می کنند.

همتی زاده یادآور شد: ایستگاه های ایست و بازرسی پلیس راه در هفت گلوگاه اصلی ورودی و خروجی استان ایلام مستقر هستند و در کنار کنترل تردد خودروها، به آنها و نیز سرنشینان موتورسیکلت ها آموزش های مرتبط با رعایت مقرارت رانندگی و پروتکل های بهداشتی را ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: تاکنون یک هزار پیامک مبنی بر تردد غیرمجاز خودروها به صاحبان آنها ارسال و 2 هزار و 500 برگه تردد برای متقاضیان واجد شرایط صادر شده است و 200 راکب موتورسیکلت نیز آموزش های لازم مرتبط با رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین رانندگی را فرا گرفته اند.

رییس پلیس راه ایلام گفت: آذرماه امسال و همزمان با شروع محدودیت های گرافیکی برون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مجموع ترددهای آمد و شد 57 درصد کاهش داشته که در این میان ورود به استان 41 درصد، خروج از استان 36 درصد و ورود به مرکز استان 28 درصد کاهش یافته است.

*س_برچسب‌ها_س*