پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مرز خسروی نباید تحت هیچ شرایطی تعطیل شود / با نگاه استراتژیک به این مرز نگاه کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مرز خسروی نباید تحت هیچ شرایطی تعطیل شود / با نگاه استراتژیک به این مرز نگاه کنیم

شهریار حیدری گفت: باید با نگاه استراتژیک به موضوع بازگشایی مرز خسروی توجه کنیم چرا که الان داعش، آمریکا و دشمنان اسلام نمی خواهند موضوع بازگشایی مرز خسروی مطرح و اتحاد بین دو کشور بیش از پیش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، شهریار حیدری در نشست ستاد اربعین که امروز سه شنبه با حضور وزیر کشور در مرز خسروی برگزار شد اظهار داشت: اربعین بزرگترین راهپیمایی در طول تاریخ بشریت است.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در مجلس، مدیریت 20 میلیون زائر را کار سنگینی دانست و افزود: با نگاه کارشناسی به یقین می توان گفت خسروی بهترین و آماده ترین مرز است.

وی خاطر نشان کرد: با استقرار نیروهای سپاه، اطلاعات، امنیتی، حشدالشعبی و پلیس عراق امنیت خوبی در این مرز برقرار است.

حیدری بیان داشت: باید با نگاه استراتژیک به موضوع بازگشایی مرز خسروی توجه کنیم چرا که الان داعش، آمریکا و دشمنان اسلام نمی خواهند موضوع بازگشایی مرز خسروی مطرح و اتحاد بین دو کشور بیش از پیش شود.

وی ادامه داد: تحت هیچ شرایطی مرز خسروی را تعطیل نکنید، استان کرمانشاه معتقد است که برادران اهل تسنن، تشیع و اهل حق می توانند در کنار هم بهترین وحدت را داشته باشند.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در مجلس گفت: امیدوارم همکاری در ستاد اربعین الگویی برای مدیریت جهادی در کشور شود تا شاهد مشکلی در کشور نباشیم.

انتهای پیام /