جمعه 21 اردیبهشت 1403

مسئولین خوزستانی مدافع دریافت حق آبه استان هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مسئولین خوزستانی مدافع دریافت حق آبه استان هستند

رضا فتوحی گفت: مسئولین استانی به دنبال حق آبه خوزستان هستند و نسبت به جبران خسارت کشاورزان زیان دیده در اثر بحران آبی را دنبال می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در حاشیه مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، باعث حفظ پایداری نظام انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بنابراین در جهت رشد و تعالی کشور طی این 4 دهه، فعالیت های بسیار خوبی در جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است و مسئولین و مردم نیز در این راستا همواره حافظ خون شهدا هستند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: هم اکنون نیز در حوزه دفاعی و امنیت ملی و بین المللی مدیون شهیدان هستیم. فتوحی ادامه داد: در بخش اقتصادی هم پیشرفت هایی صورت گرفته اما باید با تلاش بیشتر در رقابت با کشورهای دنیا و منطقه اثرگذار باشیم و مدیران نسبت به اعتماد مردم مسئولیت پذیر باشند. وی در ادامه به تنش آبی در خوزستان اشاره کرد و گفت: مسئولین استانی به دنبال حق آبه خوزستان هستند و نسبت به جبران خسارت کشاورزان زیان دیده در اثر بحران آبی را دنبال می کنند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: تمام مناطقی که نیاز به کشت جایگزین دارند در سازمان جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، وزارت کشور و هئیت دولت در حال پیگیری است. فتوحی عنوان کرد: همچنین رهاسازی آب پشت سدهای برق آبی در شرق و غرب خوزستان انجام می شود اما سد کرخه به علت کمبود آب، رهاسازی ندارد. انتهای پیام /