یک‌شنبه 15 مهر 1403

مسابقه کتابخوانی شهدای ناجا برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسابقه کتابخوانی شهدای ناجا برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع شهدای ناجا با محوریت کتاب "در مسیر آسمان" از سوی معاونت اجتماعی این نیرو برگزار می‌شود.

سرهنگ غلامرضا امیدی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مسابقه با همکاری معاون تربیت و آموزش و موسسه فرهنگی هنری شهداء ناجا، با هدف زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و برنامه نویسی انجام شده، شرکت در مسابقه کتابخوانی آنلاین زندگی به سبک شهدا، پلیس از 15 شهریورجاری تا 10 مهرماه امسال و به صورت مکانیزه قابل انجام است و پس از آن به مدت حداقل 30 و حد اکثر 60 روز، پس از انجام مراحل مختلف داده پردازی و... از طریق سایت پلیس نتایج اعلام خواهد شد.

امیدی با تاکید براینکه هرگونه پیگیری شرکت، مانع انجام وظایف محوله و ایجاد تأخیر در مراحل اقدامات فنی اعلام نتایج خواهد بود، تصریح کرد: شرکت علاقه مندان در این مسابقه از طریق نرم افزار (اپلیکیشن) تلفن همراه آموزش همگانی publicedu.police.ir و یا درگاه pohadanaja.com صورت می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان به شیوه برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: هر فرد علاقه‌مند (با یک کد ملی) و فقط از یک مسیر باید نسبت به شرکت در آزمون اقدام کند و هنگام اعلام نفرات برگزیده توسط نرم افزار مسابقه، کدهای ملی تکراری از دور مسابقه حذف خواهند شد. امیدی با اشاره به اینکه 40 جایزه ارزنده برای این مسابقه در نظر گرفته شده است، افزود: به 20 نفر از برگزیدگان درون سازمانی که از طریق سامانه معاونت تربیت و آموزش ناجا در مسابقه شرکت کرده و بهترین امتیاز را از نرم افزار آزمون دریافت کرده باشند، پس از اعلام نتایج و هماهنگی‌های لازم، حداقل 60 روز پس از پایان این رقابت ها (10 آذر 1399) کارت هدیه به مبلغ 200 هزار تومان تعلق خواهد گرفت و هماهنگی برای واریز وجه یا اهدای کارت هدیه نیز از مسیر اداری انجام خواهد شد و نیازی به پیگیری افراد نیست. وی اظهار داشت: به دلیل عدم امکان تمدید زمان مسابقه و ظرفیت های محدود شبکه آزمون از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه درخواست می شود به هیچ وجه مطالعه کتاب و شرکت در آزمون را به روزهای پایانی، موکول نکنند.

*س_برچسب‌ها_س*