پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مسافرآستانه: تلاش داریم فراخوان تئاتر فجر را تا هفته آتی تدوین کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مسافرآستانه: تلاش داریم فراخوان تئاتر فجر را تا هفته آتی تدوین کنیم

مسافرآستانه، دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: در حال انجام مطالعات قوی برای چگونگی برپایی جشنواره به دلیل احتمال وجود کرونا هستیم، امیدواریم که بتوانیم در یکی دو هفته آتی به فراخوان جشنواره دست پیدا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یازدهم تیر ماه سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی حسین مسافرآستانه دبیر شورای سیاست گذاری تماشاخانه ایرانشهر را به سمت دبیری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر منسوب کرد. همچنین هوشنگ توکلی، ایرج راد، مریم معترف، قادر آشنا و برزین ضرغامی نیز به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری فجر انتخاب شدند.

«حسین مسافرآستانه» دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: من این روزها در حال مطالعات مقدماتی هستیم تا به تنظیم فراخوان دست یابیم و انشالا بعد از آن و پس از اعلام فراخوان برنامه هایم مشخص خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همین یکی دو هفته فکر می کنم فراخوان تدوین و آماده شود.

مسافرآستانه در پاسخ به این سوال که فکر میکنند امسال جشنواره با این وضعیت کرونایی چطور برگزر شودف گفت: الان روی همه جنبه های پرچالش و مسائل مهم فراخوان و برپایی جشنواره فکر می کنیم. البته که کار سختی است و شرایط با سال های گذشته قابل مقایسه نیست اما در حال فکر و تصمیم گیری هستیم تا ببینیم در هر شرایط باید چگونه عمل کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: تلاش دارم در همین یکی دو هفته با کار مطالعاتی که انجام میدهیم به نتیجه مناسب برای برپایی فجر برسیم.

منبع: فارس