جمعه 7 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در پی حمله 13 فروردین رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان انجام شد و «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران در تنبیه متجاوز را به نمایش گذاشت. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور، امیرحسین سمیعی، خواننده و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید نیلی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تعدادی از هنرمندان حوزه‌های مختلف در قالب تصویر و جمله به این عملیات واکنش نشان دادند. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور که طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از هنرمندان فعال عرصه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین ماه اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کورش سلیمانی که از 16 فروردین، دور دوم اجرای نمایش «توافق‌نامه» را با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و خودش روی صحنه می‌برد، با قدردانی از مسئولیت پذیری و هنرمندی دو بازیگر دیگر این نمایش، از همکاران و اعضای گروه برای همراهی دوباره و اجرای مجدد «توافق‌نامه» سپاسگزاری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهار 1403 در صحنه‌های تئاتر ایران چهره‌های شناخته‌شده و فعال بازیگری در آثار مختلف نمایشی روی صحنه می‌روند که این امر بهاری پررونق را برای اجراهای تئاتری نوید می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

نمایش «روزمرگی» به کارگردانی مشترک شیماه خاسب و امیرسپهر تقی‌لو از 19 فروردین در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده از روز یکشنبه 19 فروردین ماه در تماشاخانه ایران‌شهر پایتخت روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش‌فروش اینترنتی نمایش «طلوع خونین» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی و تهیه‌کنندگی داود زارع گاریزی، که از ساعت 21:00 روز دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه 1403 در سالن استاد فرهاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود، از امروز در سایت تیوال با تخفیف ویژه ایام پیش فروش آغاز شد. مسعود طیبی کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه که تنها کارگردان ایرانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تماشاخانه ایران‌شهر با میزبانی از نمایش‌های «آگنیتاژ»، «اسب قاتلین»، «طلوع خونین» و «روز / مَرگی» پذیرای مخاطبان تئاتر درآغاز فصل بهار خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1402 در تئاتر ایران هنرمندان مختلفی به فعالیت پرداختند که از میان چهره‌های مختلف 5 هنرمند تئاتر را در سال گذشته به عنوان چهره‌های تئاتر سال برگزیدیم.

وب‌گاه گسترش

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی بهمن و اسفند ماه 1402 در سالن‌های تماشاخانه ایرانشهر برگزار شدند، اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی بهمن و اسفند ماه 1402 در سالن‌های تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در بهمن و اسفند ماه 1402 در سالن‌های تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد. نمایش «یکی نبود، یکی بود» با حدود 700 میلیون تومان فروش در صدر قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی روز جمعه 25 اسفند در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به کار خود پایان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه دومین هفته اجرای نمایش «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی احسان ملکی و تهیه کنندگی امیرمسعود هیدارن، از پوستر این نمایش رونمایی شد.

وب‌گاه الف