شنبه 31 شهریور 1403

مسعود پزشکیان با سیدحسن خمینی دیدار کرد + عکس

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مسعود پزشکیان با سیدحسن خمینی دیدار کرد + عکس

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در قم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت. پزشکیان هدف خود از حضور در انتخابات ریاست جمهوری را «اصلاح» بر مبنای اصول «حق و عدالت» عنوان کرد و گفت: من نمی‌بینم در دعواهای ما در دولت و مجلس، خدمت به مردم اصل باشد.

او ادامه داد: آن‌چه امام و شهدا برای ما به یادگار گذاشتند، تلاش برای حل مسائل مردم بود اما ما به بی‌راهه رفتیم.

سیدحسن خمینی نیز مساله اول کشور را مساله اقتصادی و معیشت خانوار و مشکلات اجتماعی پیامد آن عنوان کرد و افزود: بسیاری از این مشکلات هم ریشه در سیاست داخلی و سیاست خارجی دارد.

خبر مرتبط دفاع تمام قد اصلاحات از مسعود پزشکیان

اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فکر می‌کنم، اگر رقابت خیلی جدی شود علیرغم اختلافات جدی که بین قالیباف و جلیلی هست، به نظرم یا به جلیلی توصیه خواهد شد یا احتمالاً به نفع قالیباف ممکن است کنار برود، هر چند که با کنار رفتن جلیلی (اگر چنین اتفاق بیفتد)، همه آرای او به سبد آقای قالیباف ریخته نخواهد شد.

نوه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ادامه داد: جز یک انتخابات پرشور با حضور اقشار گوناگون مردم، نمی‌توانیم در مذاکره با طرف‌های خارجی امتیازی بگیریم.

وی مهم‌ترین شرط برای عبور از مشکلات را تشکیل یک دولت مقتدر با پشتوانه قوی مردمی دانست و گفت: در دهه 60 توان کارشناسی کشور به مراتب کمتر از اکنون بود اما مشکلات را بهتر حل می‌کردیم چون به تعبیر امام «همه با هم» بودیم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مسعود پزشکیان با سیدحسن خمینی دیدار کرد + عکس 2