دوشنبه 9 مهر 1403

مسعود پزشکیان به دانشگاه تهران می‌رود

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مسعود پزشکیان به دانشگاه تهران می‌رود

اقتصادنیوز: جمال موسوی، مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران گفت: دعوت رسمی از دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور توسط دانشگاه تهران برای حضور در آئین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور 1404-1403 انجام گرفته است و با این دعوت موافقت شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌های کشور اواخر مهرماه با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

جمال موسوی، مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران گفت: دعوت رسمی از دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور توسط دانشگاه تهران برای حضور در آئین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور 1404-1403 انجام گرفته است و با این دعوت موافقت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه زمان دقیق برگزاری آئین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور هنوز مشخص نیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه رییس جمهور در سفر نیویورک بودند و همینطور برخی برنامه های داخلی ایشان، هنوز زمان قطعی برگزاری این مراسم مشخص نیست و هفته آینده دفتر رییس جمهور زمان دقیق را به ما اعلام خواهد کرد.

مشاور سرپرست رییس دانشگاه تهران تاکید کرد: آئین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور 1404-1403 اواخر مهرماه برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید