یک‌شنبه 17 تیر 1403

مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد احداث می‌شود

به‌گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر 23بهمن 1401 در نشست با شهردار فرح‌آباد شهرستان ساری با اعلام خبر فوق گفت: در راستای پیگیری پروژه‌های گردشگری راه‌های آنتنی سواحل (عمود بر دریا) در فرح‌آباد احداث می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه این مسیر جدید با اعتبار 4میلیارد ریال از بودجه ملی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی تامین خواهد شد؛ افزود: راه دسترسی جدید با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری، صنایع‌دستی، فرمانداری شهرستان و شهردار بین مجتمع ساحلی وزارت خارجه و وزارت کشور ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه، 13کیلومتر ساحل دریای خزر و 7کیلومتر در محدوده و حریم شهر فرح آباد قرار دارد، گفت: سواحل یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شود و فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری نیز در آن فراهم است.

برزگر در ادامه گفت: توسعه گردشگری همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و در این خصوص نیز شهرداری‌ها و حساسیت و پیگیریشان در به ثمر رسیدن طرح‌های گردشگری نقش حیاتی دارد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ساری فرح اباد این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است