دوشنبه 28 خرداد 1403

مسیر روستایی "ترقیان" رفع انسداد شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
مسیر روستایی "ترقیان" رفع انسداد شد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از هماهنگی به موقع و اقدام به موقع این اداره کل در جهت پاکسازی سیلاب راه روستایی "ترقیان" خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های لازم و تأمین تجهیزات مسیر تردد مردم رفع انسداد شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حامد یزدی‌مهر با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی طی دو روز گذشته، مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان تهران اظهار کرد: طی شب گذشته شاهد بارش شدید باران در پردیس و برخی نقاط دیگر استان بودیم.

یزدی‌مهر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی مسیر روستایی «ترقیان» در بخش جاجرود گفت: پس از آغاز و شدت بارش‌ها، انسداد این مسیر به واحد هشدار سریع اداره کل مدیریت بحران استان تهران اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از انسداد این مسیر روستایی و اعلام نیازهای صورت گرفته در خصوص تأمین تجهیزات در جهت رفع آب گرفتگی به قید فوریت و طی اقدام جهادی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

بارش باران در محورهای 6 استان / از ترافیک راه‌ها چه خبر؟

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به حضور فوری نیروهای این اداره کل به منظور رصد و پایش میزان و سطح آب‌گرفتگی در زمان اعلام حادثه عنوان کرد: با تأمین تجهیزات مورد نیاز توسط اداره کل مدیریت بحران استان، عملیات پاکسازی سیلاب از صفر بامداد یکشنبه آغاز و این عملیات تا 6صبح ادامه داشت.

یزدی‌مهر با بیان اینکه هم اکنون با تلاش‌، هماهنگی‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل مدیریت بحران مسیر روستایی بازگشایی شده و مردم عزیز می‌توانند از آن تردد کنند، اظهار کرد: تاکید مؤکد مدیریت بحران در زمان ابلاغ هشدارها و اطلاع رسانی‌ها، همواره بر پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از وقوع مخاطرات می‌باشد و ضروری است که دستگاه‌ها و متولیاًن امر نسبت به اقدامات پیشگیرانه توجه جدی داشته باشند.