چهارشنبه 4 مهر 1403

مشارکت مردم در انتخابات، بقا و امنیت کشور را به دنبال دارد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
مشارکت مردم در انتخابات، بقا و امنیت کشور را به دنبال دارد

معاون امور استان‌ها در ستاد جنبش مردمی آیت‌الله رئیسی گفت: برای جامعه اسلامی مهمترین مساله مشارکت بوده چرا که برای بقا، حفظ و امنیت کشور مقوله‌ای ضروری است.

سید مصطفی هاشمی امروز 13خردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفت نفر وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو شدند و تشخیص و نگاهمان این است که آیت‌الله رئیسی می‌تواند مسائل و معایبی که سالیان سال گریبانگیر کشور شده را مرتفع سازد، افزود: این نوید را می‌دهیم که در ماه‌های ابتدایی دولت انقلابی اتفاقات میارکی را خواهید دید متفاوت‌تر از شرایطی که امروز حاکم است و به واسطه سوتدبیرها ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این درحالیست که مردم امید دارند که شاید شرایط تغییر کند.

معاون امور استان‌ها در ستاد جنبش مردمی آیت‌الله رئیسی به نقش رسانه در این شرایط اشاره و اضافه کرد: در این برهه رسانه‌ها با روشنگری و در راستای آگاهی‌بخشی جامعه تلاش کنند تا مردم انتخابی درست و منطقی که حق مطلوب جامعه ایرانی - اسلامی بوده را داشته باشند.

هاشمی با انتقاد از اینکه احزاب و گروه‌ها تنها در هنگام انتخابات فعالیت می‌کنند و مقطعی هستند و این یکی از اشکالات عمده در کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: درحالیکه باید جریانات، احزاب و تشکیلات سیاسی نیز در ایامی غیر از انتخابات برای آگاهی‌بخشی آحاد جامعه فعالیت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آقای رئیسی پس از مناظرات به نفع شخص یا اشخاصی از عرصه انتخابات کنار می‌رود یا خیر؟ اظهار کرد: اگر قرار بود به نفع کسی کنار برود قطعا وارد عرصه انتخابات نمی‌شد و آقای رئیسی به هیچ شخص، گروه وجریانی وابسته نیست ومستقل به عرصه انتخابات آمده است.

معاون امور استان‌ها در ستاد جنبش مردمی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه برای جامعه اسلامی مهمترین مساله مشارکت است چرا که برای بقا، حفظ و امنیت کشور این مقوله‌ای ضروری است، تاکید کرد: با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی قطعا وضعیت نابسامان بیکاری حل خواهد شد و این مایه شرمساری دولت‌هاست که نتوانستند به خواست و مطالبه مردم پاسخ‌دهند و نیاز آنان را تامین کنند.

معاون امور استان‌ها در ستاد جنبش مردمی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی یکی از با برنامه‌ترین کاندیداهای ریاست جمهوری است.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری راضی نبوده و نیستند که مردم چنین شرایطی را تحمل کنند اما مردم شریف ایران با متانت و صبوری شرایط را تحمل کردند.

هاشمی گفت: آیت‌الله رئیسی صریحا تاکید کرده حاضر نیستیم کسی به زحمت بیفتد و هزینه‌ای را برای تبلیغات ریاست جمهوری تقبل کند و آخرت خود را برای دنیای بنده فدا کند.

معاون امور استان‌ها در ستاد جنبش مردمی آیت‌الله رئیسی در ادامه در خصوص درآمدهای آستان قدس رضوی با بیان اینکه پردخت مالیات از سوی آستان قدس از زمانی شروع شد که آقای رئیسی مسئولیت آستان را برعهده گرفتند، بیان کرد: همچنین درآمدهای آستان قدس در بخش‌های زیربنایی کشور نظیر سرمایه‌گذاری در محور تهران - قزوین - رشت و احداث چندین نیروگاه هزینه شده است.

هاشمی با انتقاد از اینکه متاسفانه 80 درصد صنایع تولیدی کشور غیرفعال هستندو این دلیل تمام مشکلات موجود جامعه ماست، خاطرنشان کرد: نمونه بارز آن استان لرستان است که صنایعی ندارد و صنایعی هم که داشته با سومدیریت‌ها تعطیل شدند.

هاشمی با انتقاد از عملکرد مجلس گفت: متاسفانه مجلس نیر به وظایف خود به خوبی عمل نکرده و با متخلفان با ملاحظات و محافظانه رفتار کرده است.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی با هدف مبارزه با قساد و رانت و کوتاه کردن دست ناپاکان پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

هاشمی گفت: دولت آیت‌الله رئیسی دولتی جوان خواهد بود و 70 درصد افراد بکار گرفته شده از جوانان متخصص و خوش‌فکر و تازه نفس خواهد بود؛ در دولت‌های قبلی شاهد بودیم که شعار استفاده جوانان داده می‌شداما عملا شاهداین مهم نبودیم و متاسفانه آنان از عصاره وظرفیت جوانان برای رسیدن به اهداف و منافع خود بهره بردند.

انتهای پیام