یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی امروز شنبه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای 3 استان هشدار نارنجی و برای 4 استان هشدار زرد صادر کرده است.

کلیپ عجیب از بنزین زدن یک سگ به یک ماشین را ببینید. این سگ ظاهرا متعلق به پلیس است.

متأسفانه خیلی از مالباختگان این سرقت‌ها، از طرح شکایت واهمه دارند و می‌ترسند که در صورت شکایت، خودشان هم گرفتار قانون شوند و جرمی برای آنها در نظر گرفته شود.

دو مرد شیشه‌ای با معرفی خود به عنوان سرهنگ و سرگرد پلیس مبارزه با مواد مخدر، در یکی از بوستان‌های غرب تهران گروگانگیری کردند.

چینی‌ها این شکلی نان سنگک می‌پزند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری دو سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری چهار عامل تیراندازی منجر به جرح در مرکز این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: شرور و سارق مسلحی که با تیراندازی به سمت مردم و با سرقت های زنجیره ای باعث رعب و وحشت شهروندان ایرانشهری شده بود، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان از رهایی قاتل از قصاص بعد از 10 سال همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان خبر داد.

رتبه بندی جهانی تایمز در یکی از جدیدترین نسخه های رتبه بندی خود بهترین دانشگاه های کوچک جهان در سال 2023 را معرفی کرد. سه دانشگاه ایرانی در جمع بهترین ها حضور دارند.

فرماندار چوار گفت: سقوط یک دستگاه کوئیک در پل روستای بانخشک گنجوان از شهرستان چوار، دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

فرمانده انتظامی مراغه از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از چهار ماه از وقوع جرم در عملیات پلیس خبر داد.

سرپرست پلیس فتای استان یزد گفت: فردی که با ارسال پیام‌های توهین آمیز برای یک خانم ایجاد مزاحمت می‌کرد، دستگیر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: سه تصادف جاده‌ای رخ داده در مناطق زیر پوشش این دانشگاه طی شبانه روز گذشته، یک نفر را به کام مرگ کشاند و هشت نفر را روانه بیمارستان شدند.

با گسترش استفاده از موتورسیکلت‌ها و تنوع محصولات و همچنین ورود سیکلت‌های برقی به بازار مصرف، برخی مدعی هستند که بخشی از این وسائل نقلیه برای استفاده نیازمند برخورداری راکبان از گواهینامه ندارند!

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نمرات خام، نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) و نمره کل سابقه تحصیلی آزمون سراسری سال 1402 خبر داد.